2013/12/31

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 遊後感

開頭去呢個西班牙葡萄牙旅遊都有D驚,因為話治安唔好,不過最後我哋都無事發生。不過西班牙嘅住宿費都幾貴,可能係我哋住Apartment嘅關係呱,不過我睇過D酒店都唔係平得好多。泊車又係一個貴嘅地方,呢個係我呢一刻去咁多個國家最貴嘅一個,交通費其實都唔平得去邊。食方面,我哋食咗好多餐Buffet,價錢又幾好喎,因為食一個 Tapas都成兩三歐一個,食個Buffet 到係十歐到,所以唔係太貴~~至於景點呢,好多都係教堂、廣場同皇宮,睇得多都有D悶,我哋都係鍾意睇風景多D。重有就係基本上全部嘅景點都係要俾入場費嘅,尤其係巴塞隆納高第嘅景點,如果全部高第嘅都要入嘅話,要成差不多成兩千幾港幣埋單。
最後,就係揸車嘅嘢,呢兩個國家D路都幾好揸,同埋西班牙就無Speed Check嘅,反而葡萄牙就有喎。西班牙好多地方都有錶位,不過係D大城市好似馬德里同巴塞隆納到就會有D係專俾當地居民用(綠色泊車位),任何人都可以用(藍色泊車位)。重有就係除咗係D大城市唔鼓勵泊車係景點到之後(因為應該好貴),其他嘅城市係景點附近都會有停車場。
至於路費方面我就唔係好知,不過應該都唔平,如果唔係我都行咗啦,不過如果時間唔多嘅,就行收費道路會快D,特別係係葡萄牙。但係要注意,葡萄牙有部份收費路段係用電子收費,俾錢方法都幾麻煩,就係因為咁我都無用,因為唔知邊一段路會有電子收費系統~~入油就無問題啦,周圍都係油站。

重有一個要注意嘅就係佢哋嘅休息時間,佢哋基本上每日嘅1400-1700都會休息,星期六可能得半日,星期日重要全日休息。如果有嘢買或者有食店要去食嘢的話,就check清楚佢哋個營業時間啦~~

4 則留言:

  1. Wow! So expensive in visiting Guell's buildings now.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我都覺得幾貴下,所以都係揀來睇,全部睇晒要好多錢呀...

      刪除
  2. 巴塞隆納嘅景點真係好貴。我都是在外圍睇咋。而且唔夠時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...真係幾貴...不過D人都係排住隊咁入去睇

      刪除

來到留返句說話先走啦...