2014/01/06

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 序

2013 馬來西亞自駕之旅

今次馬來西亞之旅,一行8個人,重要係聖誕節去,其實我好少係聖誕節去旅行。因為呢D日子去旅行,機票同埋住宿都會比平時貴好多,不過因為今次同行嘅人要係呢D日子先去得多,所以就係呢個日子去喇。其實如果可以早一日出發的話,機票可以平差不多一半,但係只有一半人可以早一日出發。咁又唔想分開兩班人去,所以就揀咗同一日出發啦。

機票
原先係買馬來西亞航空公司嘅機票,買完之後就變咗係國泰,其實去吉隆坡重有 Airasia ,不過時間就無咁好,同埋計返又唔係平好多喎,所以就買馬航~~

Book
呢一次我哋有8個人,要Book架大車,嘩~~原來Book大都幾難搵,要大車重要係自動波,我都搵咗一排先搵到。重有就係我哋個到達時間都係一個大關鍵,有好多租車公司1900後就休息,得個一兩間係營業到2200~~而我哋就係2000先到,攪得來我諗都要2100。其實家下諗返,我哋係可以住係機場間酒店,然後第二日先租車,咁就方便好多~~今次租車費用係大概HK$7,200,即係HK$900/day8個人都叫做抵~~今次我哋會去吉隆坡、怡保、喬治城、金馬崙高原。全程自駕,今次架車都幾好揸,係Hyundai Grand Starex 2.5 Diesel,不過架車就周身都係傷痕,成個 Trip 入咗4次油,玩咗成9日,行咗1245km,油錢都係HK$780咋。


住宿
都係全部經Booking.com訂嘅,價錢叫做可以啦,好在我早Book酒店,有好多比較熱門嘅酒店係12月頭都已經係Fully Booked…酒店價錢由HK$260~630,全部都係包早餐,今次嘅住宿都唔錯,最大間係係金馬崙高原個一間,其餘都係標準嘅酒店房。
Wifi方面,間間係繁忙時間都好慢~~D直情係Connect唔到,要係D晨早嘅時間先叫做好D

上網咭(電話咭)
之前係網上面搵過D資料,大致都係 Digi 或者係 Hotlink (Max) Prepaid Sim Card。我哋一出機場就買咗上網咭(Digi),不過原來呢個唔係好得早知一半用 Digi,一半用 hotlink

食方面真係無得頂,日日都食到好飽,我哋重要食咗4日榴槤~~係檳城附近嘅榴槤真係平靚正好懷念怡保嘅芽菜雞同鹽焗雞呀燒雞翼但係最後無試到係吉隆坡嘅肉骨茶

天氣
真係正我哋去咁多日,得一日食完晚餐落雨,其餘嘅日子都係陽光普照~~

購物
重有馬來西亞買衫褲真係好平,簡直就係一個天堂~~

治安
呢一個呢,我係搵資料個時發現有好多人同埋討論區都話馬來西亞嘅治安近年變得好差,周街有人會搶嘢,連當地嘅人都係咁講,所以都非常擔心~~~At the end...真係好好...我哋無遇過任何嘅搶嘢事件~~

如果有機會,可以再去檳城玩….




16 則留言:

  1. 你啲雙牙遊記我都未刨完,又開新嘢啦。 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~都係開個頭先咋,呢期好忙,都唔知呢個油雞幾時先會寫好

      刪除
  2. 嘩, 咁快又有新的遊記....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...都唔快啦..不過呢期好忙,都唔知呢個油雞幾時先會寫好

      刪除
  3. Why don't stay behind in Singapore?! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為淨係馬來西亞都唔夠時間玩...^.^

      刪除
    2. 咦...妳今年派利是喎...

      刪除
  4. 我已經好多年冇去馬來西亞了
    我都好想再去檳城!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬來西亞檳城真係一個幾好嘅旅行地方~~~
      可以話係平、靚、正...

      刪除
  5. Hi. I'm also planning for self driving from Johor Baru (where legoland is located) and then through to melaki, KL, Cameron Highland, Penang. We have 7 people, so am looking for a car rental shop that has your rented car Hyundai Grand Starex for rental. Can you please share with me which car rental shop is it? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. hi,
      I booking the car from the Sime Darby Carrental
      https://www.simedarbycarrental.com/
      but the website seem have some problem

      刪除
    2. or you can email to make a quotation
      kk@hertz.simedarby.com

      刪除
    3. Hi. thanks for your quick reply. There were 8 of us. How many luggage in total you had with you? Was hyundai big enough to accommodate 8 ppl plus luggage? Furthermore, 請問在馬來西亞自駕遊安全嗎?聽友人說,其實他也聽人説,馬來西亞警察對遊客自租的車執法嚴例,想多抄牌,或甚貪污。請問是否真這樣子?謝謝。 thanks.

      刪除
    4. 我哋個次有三個26吋大喼加兩個細喼...你可以睇下呢幅相就知 (http://4.bp.blogspot.com/-tT5Alyi06Mg/Uu995dAiv_I/AAAAAAAApTU/6cMgyfc8450/s1600/P1060750.JPG)
      8個人,要睇下你哋帶幾多件行李先得...
      我個次去又唔覺得個邊D警察有D咩特別,係高速公路重好少見到騎警添呀~~~

      刪除
  6. 今年三月我都到了馬拉,當地的屈臣氐平成香港三分一,hand bag 呢啲有些是本地名牌都平。我有朋友仲即刻買咗層樓添,大家都買得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 3月去咪無得食榴槤囉!!馬來西亞D物價真係幾低,個次去我哋都買咗好多香港嘅名牌,但係好多都平香港50~70%
      馬來西亞D樓價都幾抵,買來退休住都幾好~~~不過其實點都係唔夠香港生活環境好!!香港衰在樓價實在好得人驚

      刪除

來到留返句說話先走啦...