2013/12/07

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 7 Sintra 又俾GPS老點、誤入私人路段、歐亞大陸最西點

Day 7 1/11/2013
Lisbon > Sintra > Cabo da Roca > Lisbon
行走里數 : 93km


參觀景點 :
佩那宮 Palácio da Pena / Pena Palace
洛卡岬 Cabo da Roca(羅卡角,天之涯地之角,歐陸的最西端)


今日我哋會去呢個Sintra 到睇佩那宮 Palácio da Pena / Pena Palace同埋 Cabo da Roca (羅卡角,天之涯地之角,歐陸的最西端)到睇嘢,由Lisbon Sintra 大概半個鐘就會到。今朝都係食完個自製早餐,大概係0930就出發喇。好快就去到 Sintra 區啦,不過就係行D山路喎,咁我哋都係跟GPS行,兜來兜去,行行下有架車係我哋後面跟得好埋,於是我哋就停埋一邊俾佢行先。之後行行下去到一個閘到,係我哋前面架車開咗個閘入咗去,我見個GPS都係指行入去喎,於是我就駛埋入去喇。之後行行下,我哋就見到個佩那宮喎,但係就見唔到有車位泊,有得泊嘅就啱啱經過咗,於是我就將架車倒後準備泊車。係呢個時候又見都頭先架車喎,重有個女仔落咗車企係到示意我落低車窗。然後,就同我講呢條路係Private Road,咁我就當然係話跟住個GPS行啫,佢叫我唔好跟喇,指我駛去另外一邊出返去。原來我哋揸咗入皇宮都唔知喎,之後就經返個入口出返去。
駛出去就係買飛嘅地方,附近重有免費停車場,好在我哋都叫早到,我哋走個時都無晒D停車位,D車要泊到好遠。係買飛之前,我哋就研究下會唔會去埋其餘嘅地方,好似摩爾人城跡(摩爾城堡)Castelo dos Mouros同埋Palacio Nacional de Sintra辛特拉國家宮。因為呢到有D買埋D聯票,價錢當然係平過獨立一個景點買喇。但係去呢個摩爾人城跡(摩爾城堡)Castelo dos Mouros,我睇過有人話都幾靚,不過就講到要行幾耐下先到。另外,個Palacio Nacional de Sintra辛特拉國家宮又無咩特別嘢睇,如果要睇到時再去到個到先買啦(呢個決定係明確嘅,因為之後去到個到無得泊車)
咁我哋就淨係買呢個佩那宮先喇~~~

佩納宮(葡萄牙語Palácio Nacional da Pena)是葡萄牙的一座19世紀浪漫主義宮殿,位於里斯本附近的辛特拉市聖伯多祿堂區(São Pedro de Penaferrim)一個山丘的山頂,晴天在里斯本亦清晰可見。1995年,這個宮殿作為辛特拉文化景觀的一部分入選為世界遺產。它也是葡萄牙國家古迹,以及葡萄牙七大奇蹟之一。它也被葡萄牙總統和其他政府官員用於國務活動。
歷史
這個地點在中世紀是一個聖母小堂。1493年,若昂二世夫婦來此朝聖。繼任者曼努埃爾一世修建了修道院。1755年里斯本大地震中修道院被夷為廢墟,1842-1854年,在此興建了王室的夏宮,建築師為德國人。

自製早餐 
洗咗一機衫
 佩那宮 Palácio da Pena
要行一段幾斜嘅路先會到皇宮

唔係可以搭呢架巴士,每位EUR$2



海怪




  

































今日天氣唔係幾好,天陰陰重要好大霧,可能係山區到呱。買完飛我哋就行上去個皇宮到,呢到其實重可以搭車上去嘅,不過一程就要EUR$2。我哋就行上去,大概行咗15分鐘到啦。
入到去皇宮就周圍影相,如果今日好天的話,影D相出來應該會幾靚嘅。我哋係皇宮外圍影相,開頭以為淨係係出面影,原來都可以入去參觀個喎。呢個皇宮其實同其他睇過嘅差不多,都係食飯、客廳、睡房、工作廳、廚房…..入咗去睇咗大概半個鐘到啦。
睇晒全部嘢,我哋就離開喇。其實呢個佩那宮嘅面積都幾大下架,如果有時間嘅人,基本上可以係呢到睇到一日,因為佢哋重有個花園,個花園睇落都有成4~5個皇宮嘅面積咁大,再加上摩爾人城跡(摩爾城堡)Castelo dos Mouros,真係可以睇到一日唔出奇!!

好遙遠嘅摩爾人城跡
之後我哋就去睇下呢個Palacio Nacional de Sintra辛特拉國家宮,不過去到個到無位泊車,我哋兜咗一個圈返來都係無位。





如果有位,我哋會食咗嘢先,再睇埋呢個國家宮,不過無位,所以我哋就去下一個景點,就係Cabo da Roca(羅卡角,天之涯地之角,歐陸的最西端),由呢到去大概半個鐘到。去到呢個天涯海角個時好好天,風又唔係好大,正。我哋就去影下相,行行下重見到有人係到影婚紗相添呀。

羅卡角(葡萄牙語Cabo da Roca)是葡萄牙境內一個毗鄰大西洋的海岬,它處於該國的最西端,也是整個歐亞大陸的最西點。
羅卡角位於北緯3847分,西經930分,距離里斯本大約40公里。人們在羅卡角140高的山崖上建了一座燈塔和一個面向大洋的十字架。碑上以葡萄牙語寫有著名的一句話:「陸止於此、海始於斯」(葡萄牙語Onde a terra acaba e o mar começa)。
里斯本沿海岸驅車一個半小時可到達羅卡角,途中會經過葡萄牙著名的海港城市卡斯凱什



















我哋睇完都差不多點幾喇,見時間唔早,咁我哋就食誠實豆沙包做Lunch啦。

食完就驅車返去Lisbon 嘅住宿喇,都係大概半個鐘車程到啦。返到去個停車場個時,我哋泊開個個位俾人泊咗,而成層都無晒位。之前個負責人有無講重有一層有位,所以我哋就將架車泊埋一邊先。再上去個Reception到搵人,不過我哋搵咗好耐都唔見有人係到。之後就係住宿到休息咗一陣就出去搵下邊到有嘢食同埋有嘢買,我哋去咗一條係網上面有人講叫做海鮮街嘅地方睇下有咩食。餐廳都幾多,但係好多都係葡文又無相睇。所以我哋行完呢條街都無選擇,不過行來呢條街個時我哋搵到有兩間超市係到,入面都有D嘢食買,我哋搵唔到餐廳都可以自己煮嘢食,最後~~我哋都係自己煮嘢食。今日又要早D休息喇,因為聽日去Porto又要成5個幾鐘車程(行收費道路就只要2個幾鐘)~~












2 則留言:

  1. The Pena Palace is just like a disneyland in appearance. I missed the funny rooms last time. Cannot recall if they were under repair. I had no recollection of seeing the rooms.

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話佢嘅外表都幾新淨...不過入面就比較細D
      嘻嘻~~無睇過,又可以去多一次啦...

      刪除

來到留返句說話先走啦...