2013/12/04

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 5 (2) Sevilla 西班牙廣場 & 行到腳攰去食嘅美味的午餐....

睇完個黃金塔,我哋就去睇呢個西班牙廣場,其實係西班牙,差不多每一個城市都會有一個西班牙廣場,不過就要睇下有幾大。係 Sevilla呢一個,其實都幾大下,重要係幾靚。

西班牙廣場(Plaza de España)是西班牙塞維亞最容易確認的建築物,西班牙摩爾復興建築的縮影。塞維亞在1929年主辦了西美展覽,為此在瑪利亞路易莎公園的邊緣興建目前的西班牙廣場,舉行西班牙的工業和技術展覽。
該廣場是一個巨大的半圓形,連續不斷的建築環繞著廣場邊緣,可通過有許多美麗橋樑的護城河到達。廣場中心是一個大噴泉。今天,廣場上主要是政府建築物,如El Ayuntamiento,但依然美麗。看展覽一個流行的方式是租划艇沿護城河漂流。廣場的牆壁上有許多壁龕,每個代表了西班牙的不同省份。遊客可以取走自己所在省份的照片。












其實行來呢個西班牙廣場個時就途經呢個大學,附近都有幾間食店,主要係買套餐,由 EUR$8~EUR$15不等。本來都想可以係呢到食,不過係網上面有人推介一間地道食店Taberna Coloniales,於是我哋就去啦。點知原來都幾遠下,我哋去到呢間食店個時都差不多成兩點鐘,但係都重要等位喎。不過我哋都係等咗大概15分鐘到啫,係我哋等位個時重不斷有人來,個D人當然係要等位喇,睇來呢一間食店係呢到應該都幾出名下喎。好,等咗一陣終於有得食喇,其實我哋都唔知叫咩食好,網上面D人來到呢到都係叫扒食,我哋睇咗一陣,叫咗一個豬扒,一個炸蝦餅,重有一個係個店員推介嘅同埋叫咗一杯 Coke Light,本來有想叫 Sangria ,不過都幾貴,所以就無叫到。個豬扒就真係幾結實下,即係幾韌下囉。反而個蝦餅同埋店員推介嘅一個應該係菠菜蓉配魚幾好食喎,呢一餐都幾好食。係我哋座低個時個店員就隨手放低咗D麵包同埋一D好似小食嘅嘢,其實呢D嘢都係要收錢(EUR$2.4)架,不過好似無得唔要。好,食完我哋就返去住宿到休息,因為今日都行咗好耐,都幾攰下~~返去整返個自家製晚餐就沖涼休息,因為聽日又係要早出車,我哋要去葡萄牙喔~~車程要成差6個鐘呀


係西班牙廣場附近有個公園有個好似跳蚤市場嘅地方,不過無嘢啱睇


市內景觀

 地道食店Taberna Coloniales


炸蝦餅

店員推介 Today Special
 豬扒,睇個樣都知到有幾淋啦...


呢籃嘢要 EUR$2.4




6 則留言:

  1. 有些景點好像三個伯伯去旅行有見過呀~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...呢個西班牙廣場同都市陽傘佢哋咪去過囉..

      刪除
  2. 我真係好喜歡這個西班牙廣場,有很多拍攝位! 你嗰午餐都唔算貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...呢個廣場真係好靚~~我哋去個日天氣又好喎..影嘢真係特別靚...

      刪除
  3. 哈哈,不過最正係你同碟扒影相,連埋後面個食客。好似識嘅朋友,專登前後位影咁。 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個食客早我哋一步到呢一間餐廳,如果快一步我哋個位置就掉轉... :))

      刪除

來到留返句說話先走啦...