2013/12/11

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 9 (3) Porto 又去遊酒窖~~

我哋再沿河邊行過去對面岸,行經今朝嘅跳蚤市場,D攤檔繼續係到買嘢。我哋去到個酒莊區就入咗另外一間都幾大嘅酒莊叫 Calem ,啱啱又有個 Tour ,不過係葡文嘅,我哋都無咩所謂啦。呢個 Tour 又係介紹下個酒莊嘅歷史,釀酒嘅過程之後就有試兩杯酒~~呢間酒莊試嘅酒無尋日個間咁正,我哋試完就走人。之後又經過一間細細哋嘅酒舖,佢哋都有得試酒,淨係俾 EUR$2.5就可以試喇,重有餅干送添呀~~呢一間D酒又幾Ok喎,咁我哋就買咗一支細嘅返香港。




























跟住我哋就去返尋日試酒個間 Sandeman到想買返支紅酒,點知原來用個張入場卷買會有 EUR$2 Discount個喎,不過個張入場卷係住宿到。咁我哋就返咗去住宿先,然後再返轉頭去買過支紅酒,返去途中都有諗過買唔買支綠酒,因為係超市到見到都係 EUR2.85,但係呢支酒係LisbonPinóquio (皮諾丘/小木偶餐廳)到飲就要成EUR$15不過最後都係無買,因為驚過
之後就返到住宿到 Hae 一陣,然後就整今晚個餐食。聽日就要返去西班牙啦,葡萄牙之旅就咁結束。其實,Porto 呢個地方都真係幾值得再遊多一次,因為我哋其實都有D嘢未睇晒~~

聽日返去西班牙車程都幾長,又係要成差不多6個鐘車程,所以我哋聽日又係會早出發嘅~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...