2013/12/17

電鬚刨的謎思

今日見到消費者委員會講一單嘢關於電鬚刨價錢同功能嘅報告,我覺得非常有同感。

早排...應該係10月頭個時,一個用咗唔知幾耐買咗唔知幾多錢(應該係百幾蚊嘅水貨~~) Braun 電鬚刨個網爛咗,通常都係配返就可以再用,但係呢~~~個款可能舊得濟,搵咗幾間都無得配。於是就諗~~都用咗咁耐,其實都可以換返個新嘅。咁就睇下呢個電鬚刨有咩款同咩價錢啦~~~

~~家下D款真係好多,又咩多刀頭、咩震盪、咩自動清洗,重有就係咩冷凍嘅。但係價錢就真係好貴千幾蚊至到三千幾蚊,不過都重有D普通款嘅就只係幾舊水嘅~~

睇多兩睇,我就有個疑團(可以話係謎團)喇,其實鬚刨嘅主要功能都係清除D鬚啫,點解咁多花神嘅,重要買到成幾千蚊一個,唔通用呢D鬚刨剃完會好耐都唔生鬚嘅 ? 其實有D唔係用電嘅,用刀片嘅都係咁用,咪又係生存到家下~~~咁買到咁貴,係咪應該都係因為滿足消費者嘅慾望多呢?
所以,最後我係D買雜貨嘅舖頭到買咗個價值六十蚊嘅小型充電鬚刨~~~效果同我舊個個一樣~~~咁即係其實幾十蚊都可以滿足到我嘅要求啦~~~
咁啱今日消費者委員會都有講鬚刨呢一單嘢~~都係話價錢平嘅同價錢貴嘅鬚刨效果無咩分別~~

【消委會】700元電鬚刨媲美逾3千元貴價貨

60,827
最後更新: 1216 22:21 / 建立時間: 1216 11:19
消委會測試13款電鬚刨,售價由448元至3,698元不等。結果發現價值數百元的鬚刨剃鬚效果其實與貴價鬚刨相若。

其中博朗(Braun)一款德國製698元的乾濕兩用電鬚刨,剃鬚效果與同一牌子售價3,689元自動清洗電鬚刨相若,甚至防撞防水性能比貴價鬚刨更佳。但同一牌子另一款中國製、售價598元的乾濕兩用電鬚刨,剃鬚效果則未如理想。

消委會又測試飛利浦及Panasonic兩款聲稱有防水功能的電鬚刨,重複5次先後放置在80℃的高溫環境及水中,最終兩款電鬚刨的外殼或防水物料會稍為變形,容易出現夾縫入水。不過兩間廠商均不認同測試結果,指消委會的測試方法遠超標準測試的要求及非合理需要。 


2 則留言:

  1. 我以前用充電式,又話可以乜可以物(我都唔記得),用了好多年,爛咗之後去買。
    到電器鋪問,我話要筆心電嘅,得兩隻,簡單佰幾元落樓。我問parts要點算,佢話咁平,買個新算啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有個用筆蕊電嘅,粒電新個時就無咩嘢,用多一排就會剃得唔係好乾淨
      查實爛咗個網買返都要百幾蚊,不過個鬚刨重用得就唔好嘥啫...
      但係家下我買個個六十蚊,又有個 Spare 網同刀跟埋,重要係韓國製造,都幾抵...

      刪除

來到留返句說話先走啦...