2013/12/29

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 15 (3) Barcelona 格蘭大道

之後行去搭Metro都要行成差不多20分鐘,重要係落斜個喎,如果行上來都幾係嘢~~
之後我哋就搭地鐵去返格蘭大道都行下街,其實係想搵下有無 Loccitane,如果有就再入貨,因為真係平過香港,不過尋日唔記得上網Search,所以最後我哋係搵唔到。係條街到行行下見到間家樂福,咁我哋就入去睇下有咩買啦,嘩~~呢到都幾多嘢買,我哋重買咗好多嘢食添,價錢重幾平下。





















買完嘢,我哋就去就行咗一陣就返去住宿到休息,然後就去住宿附近嘅El Corte Inglés百貨公司到睇下有無嘢食同埋有咩買喇,呢一個El Corte Inglés百貨公司嘅頂層有間餐廳係到,不過就唔係好啱我哋。於是我哋就去地庫嘅超市到買嘢準備今晚嘅晚餐。呢個超市都幾多嘢買,我哋又見到個隻桃,於是就諗住買兩隻來食,點知呢到係唔可以自己揀嘢,要攞飛仔,等個人幫你揀,我哋要咗兩個,盛惠 EUR$4.X。我哋到收銀個到先諗諗,要差不多成五十蚊港幣個喎,好貴喎 !! 不過都排到去俾錢,唔要好似唔係幾好咁。之後,我哋就係住宿下面嘅蔬果店到買多兩隻溝淡,咁四隻平均咗就無咁貴~~~返到去住宿就整嘢食,食完嘢就休息。聽日就要離開巴塞隆納返香港啦,十幾日咁快就過咗,真係快~~





2 則留言:

  1. Your home made dinner is similar to that in the restaurant.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...擺出來都呃得下人...

      刪除

來到留返句說話先走啦...