2013/12/15

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 11 (3) Toledo 神秘的修女杏仁餅~~

之後就去Toledo嘅住宿到,去到咁啱門口有個錶位,呢間酒店係無停車場,但係附近就有好多錶位,泊一日就只係要EUR$6,我哋只係需要俾 1700-2000嘅呢個時段,所以都係俾咗 EUR$2.5 (本來係EUR$2.4,因為呢個錶係唔會找錢嘅)。泊好車攞咗房之後,我哋就行去 Toledo古城睇嘢喇。










Toledo 景點:
Toledo 古城、比薩格拉門 Bisagra、光輝基督清真寺(Cristo de la Luz)、托萊多城堡Alcazar


由住宿行去古城城門大概要5分鐘到,都幾近。之後我哋就行上去呢個古城,無錯,係行上去。因為個古城係係個山上面,我哋第一個景點就係呢個新舊比薩格拉門 Bisagrat

新比薩格拉門(Puerta de Bisagra Nueva)是托萊多 (西班牙)最知名的一個中世紀城門。
此門最初為摩爾人建造,但是主要部分是由Alonso de Covarrubias興建於1559年。城門上刻有查理五世的紋章。它取代老比薩格拉門(Puerta Bisagra Antigua),成為該市的主要入口。








 呢到都幾多買嘢食嘅商店,睇落去重幾吸引添呀





之後就行上去古城就會經過呢個光輝基督清真寺(Cristo de la Luz~~如果唔係睇咗資料其實都唔呢一個係景點

光輝基督清真寺(Cristo de la Luz)是西班牙托萊多的一座小型建築,實測僅有8 x 8 米。它是摩爾時期該城10座清真寺中僅存的一座,原名Mezquita Bab-al-Mardum。它靠近太陽門,原為富裕穆斯林居住的麥地那區。
清真寺西南立面的銘文顯示,它興建於公元9991213日到1000111。據傳說,1085年國王阿方索六世征服托萊多,他的馬在清真寺門前跪下。光芒引導國王找到了已經隱藏了幾百年的基督雕像。於是留下題詞:「國王阿方索六世在征服托萊多時留下了這個小堂,並在此舉行第一場彌撒」。
1186年,阿方索八世將這座建築送給聖若望騎士團,他們在此設立了聖十字小堂(Ermita de la Santa Cruz)。

















之後我哋就行到去呢個古城嘅廣場 Plaza Mayor,呢個廣場附近都幾多食店,我哋最後都係係呢到食嘢。





 然後我哋就行去睇呢個聖母主教座堂 Catedral de Toledo

托萊多聖母主教座堂是西班牙天主教托萊多總教區的主教座堂,是西班牙三座13世紀哥德式主教座堂之一,被認為是西班牙哥德式風格的傑作。它始建於1226年,費迪南三世在位時期。1493年,中央走道的哥德式拱頂完成。它模仿了法國布爾日主教座堂,雖然5條中央走道計劃是建造者意圖覆蓋一切的後果:用主教座堂覆蓋從前的清真寺,修道院覆蓋從前的sahn。它還結合了穆迪哈爾風格的一些特徵,主要是在修道院,三拱式拱廊的多葉飾拱門。光線和拱頂的奇妙合作是更加引人注目的方面。其建築材料白石來自托萊多附近的 Olihuelas。主教座堂是托萊多的主要旅遊景點,參觀需要付費(200812月為7歐元)。在周日西班牙人免費可能違反了歐洲反歧視法。
主教座堂俗稱為「富有的托萊多人」。

呢個教堂都幾大,係出面真係幾難攞個位去影,係睇嘅時候,又有一大堆日本團係到,呢一個Toledo又係日本團來嘅熱點。








影咗幾張相之後我哋就去搵呢個修女手做杏仁餅,我哋都搵咗一排先搵到,佢個入口又英文又日文。入到去一個人都無,我哋係到睇緊個Display,睇睇下有個修女行出來,佢可能以為我哋唔知點叫。最後我哋買咗一盒杏仁餅,盛惠EUR$10,呢到買嘅餅除咗用來買材料之外,全部都會係用作呢一間修道院用嘅。買嘅過程都幾攪鬼,我哋放EUR$10係個轉動嘅裝置到,然後佢就會將盒杏仁餅放係另外一邊,一轉就會將EUR$10轉入去,個盒餅就轉出來,我哋見到就都笑咗一嘢,個修女見到我哋笑,佢又笑咗一下。咁我哋就係到影相啦,個修女示意我哋唔好影到佢,我諗應該係宗教嘅信仰呱。




















之後我哋就去睇呢個托萊多城堡Alcazar

托萊多城堡(西班牙語Alcázar de Toledo)是一座石砌城堡,位於西班牙托萊多的最高處。公元3世紀曾為羅馬宮殿,查理五世腓力二世1540年代將其恢復。1521年,埃爾南·科爾特斯在征服阿茲特克之後,在此接受查理五世召見。
西班牙內戰期間,莫斯卡多上校據守城堡,抵抗西班牙第二共和國軍隊的圍攻。共和黨人威脅將殺死莫斯卡多16歲的兒子路易斯,令其投降,遭到拒絕,路易斯遂遭槍殺。但也有歷史學家認為路易斯直到一個月後為報復空襲才遭槍殺。到圍攻結束時,該建築遭到嚴重破壞。戰爭結束後,它被重建,現在卡斯蒂利亞-拉曼恰自治區圖書館和軍事博物館(Museo del Ejército)設於其內。
內戰使該建築成為西班牙民族主義的象徵,一份命名為《城堡》的極右報紙由此創辦,在佛朗哥去世後的西班牙民主轉型時期,是反對改革的佛朗哥主義者的喉舌。



















我哋行咗一段幾迂迴曲折嘅路,兜來兜去~~原來個城堡就係之前個廣場直行就係~~~
影完相我哋就去搵食,係住宿到個負責人介紹咗3間食店俾我哋,我哋去睇過下,價錢都幾貴下添。最後,我哋又係廣場個幾間食店到睇下有咩食,其實個幾間都幾OK,不過最後我哋就食咗 BurgerKing










食完我哋就返去住宿到休息,行行下先記得我哋入去呢個Toledo古城出面個到有個叫Million Dollar View of Toledo係城出面睇呢個古城嘅,聲稱會好靚個喎~~聽日我哋就會去Madrid,西班牙嘅首都

2 則留言:

  1. I missed trying the biscuit. The selling method of the biscuit is quite funny.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....重要係見唔到個個人架

      刪除

來到留返句說話先走啦...