2013/12/19

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 13 (1) Zaragoza 今日又食Buffet 喔~~~哈哈

Day 13 7/11/2013
Mardrid > Zaragoza
行走里數 : 313km


今日我哋就係食亞福加腸仔同埋煎蛋,食完嘢我哋大概8點幾就出發去呢個Zaragoza,今日出發時落霧霧雨。今日GPS話要行大概三個半鐘就到,行咗大概兩個幾鐘之後,我哋就去入下油先,又係要放一放水。











係未到十二點就到咗酒店,不過去酒店條路就無神神封咗,咁我哋唯有跟GPS行喇,GPS帶咗我哋行咗去第二條街,但係要轉灣就要轉出去大街,個條大街好多人係到行緊,其實都唔知可唔可以行車嘅。不過唔理咁多啦,照轉啦~~跟住又可以早Checkin,然後就泊架車入去個好難泊車嘅停車場,好在我泊泊下個時有個人揸架車走,佢個位容易泊好多~~~







Zaragoza 景點 :
Torreón de La Zuda 斯達塔
Basilica de Nuestra Senora del Pilar畢拉聖母教堂
Puente de Piedra 獅子橋石橋      
Catedral del Salvador de Zaragoza 薩拉戈薩耶穌救主主教座堂 
Plaza de Toros de Zaragoza 鬥牛場 
Palacio de la Aljafería 阿爾加費里亞宮
皮拉爾廣場(Plaza del Pilar




之後我哋就出去睇嘢啦,之前係入來住宿個時途經一個市場都幾特別咁,所以就去睇下先,其實都係街市一個,跟住我哋就去睇附近一個景點Torreón de La Zuda 蘇達塔。

蘇達塔(Torreón de La Zuda)是西班牙薩拉戈薩的一座塔,中世紀穆斯林統治時期蘇達城堡(政府所在地)保留下來的部分。它位於皮拉爾廣場西端,西班牙噴泉後面,毗鄰聖若望堂。2001年完成考古挖掘和修復後,設有旅遊辦事處。

呢個塔睇落到幾有歷史,不過家下就變咗做一個遊客中心。之後我哋就沿河邊行去睇下呢個Basilica de Nuestra Senora del Pilar畢拉聖母教堂個外表先,呢個大教堂都幾大下。係河邊附近,有一個幸福摩天輪係到,我哋來呢個Zaragoza個時都已經見到架啦,唔知係唔係觀光用嘅呢?睇呢個教堂要遠少少先睇到,所以我哋就順道去埋呢個Puente de Piedra 獅子橋石橋,遠距離影會靚D,不過我哋係網上面見到影呢個教堂同埋獅子橋係係夜晚嘅,打晒燈好靚架。
















皮拉爾聖母聖殿主教座堂(西班牙語Catedral-Basílica de Nuestra Señora del Pilar)是位於西班牙阿拉貢自治區首府薩拉戈薩的一座天主教宗座聖殿,與耶穌救主主教座堂均位於皮拉爾廣場上。該堂為巴洛克風格,目前的建築興建於1681年到1872年。它供奉皮拉爾聖母Virgen del Pilar,意為「柱子聖母」),若望保祿二世稱之為「西班牙人民的母親」。它被譽為歷史上第一座聖母堂。
當地傳說,基督教傳入西班牙,起源於聖母瑪利亞向宗徒聖雅各伯顯靈,要他將基督教帶給這個國家。據稱這是她升天之前唯一的一次顯靈。
許多西班牙國王、和外國統治者在聖母像前奉獻。聖十字若望大德蘭依納爵·羅耀拉,是其中最傑出的幾位。

石橋(西班牙語Puente de Piedra)跨埃布羅河,位於西班牙薩拉戈薩。石橋又名獅子橋,因為橋兩側的柱子上有四隻獅子(該市標誌)。此橋興建於1401-1440年,1643年中段毀於洪水。1659年重建。
獅子
1789年,建築師 Agustín Sanz 加固河岸,保護此橋免受洪水的衝擊。此橋的重建對於西班牙的發展具有重要的經濟意義


睇完呢兩個我哋就去返呢個皮拉爾廣場(Plaza del Pilar)先,因為佢就係呢個大教堂前面,不過係入去呢個廣場之前。係另外一邊又有一個教堂叫薩拉戈薩耶穌救主主教座堂,呢個教堂都唔細,但係就係側邊到。


















皮拉爾廣場(Plaza del Pilar)是西班牙薩拉戈薩的中心廣場,因廣場上的皮拉爾聖母聖殿主教座堂而得名。綽號「城市客廳」。它也常被稱為主教座堂廣場(Plaza de las Catedrales),薩拉戈薩的兩座主教座堂,薩拉戈薩耶穌救主主教座堂皮拉爾聖母聖殿主教座堂都位於此。
廣場上的建築,除了皮拉爾聖母聖殿,還有拉隆哈交易所(Lonja)、市政廳、西班牙噴泉、薩拉戈薩耶穌救主主教座堂、畫家弗朗西斯科·戈雅衣冠冢。

薩拉戈薩耶穌救主主教座堂
耶穌救主主教座堂(西班牙語Catedral del Salvador)是天主教薩拉戈薩總教區主教座堂,位於西班牙薩拉戈薩的座堂廣場(Plaza de la Seo),在當地通常簡稱為「座堂」(La Seo),以與附近的皮拉爾聖母聖殿主教座堂相區別。它是世界遺產阿拉貢的穆德哈爾建築的一部分。

之後我哋就入咗去呢個畢拉聖母教堂參觀下,呢個教堂入去係唔洗收費,不過如果要入去睇個聖母像個部份就要收費架啦~~同埋呢個教堂入面係唔俾影相架,不過人哋都偷偷影咗幾張~~






















睇完我哋就諗住去呢個 El Corte Inglés百貨公司睇下佢會唔會有Food Court可以食Lunch,咁啱行過廣場附近有一間食Buffet嘅,我哋咪入去睇下囉。嘩~~呢一間都幾多選擇喎,於是我哋就係呢到食返個Lunch Buffet喇,叫咗一支有汽水,呢一支有汽水同七喜無分別,我哋懷疑佢其實係七喜來嘅~~食完呢個美味嘅午餐準備走個時,突然有一大班日本人入來去廁所喎~~呢個Zaragoza原來都係日本團嘅景點來嘅~不過點解可以淨係入來去廁所嘅呢?





















2 則留言:

  1. Is the buffet price cheap in Zaragoza?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係成個 Trip 最貴個間,因為佢有加一,埋單兩個人就唔差不多29歐。不過後來我哋係個市中入面行個時都見都重有好多間食 Buffet 嘅,有時間搵下可能會有平、靚正嘅舖頭搵到

      刪除

來到留返句說話先走啦...