2013/12/03

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 5 (1) Sevilla 阿卡乍堡 & 黃金塔

Day 5 30/10/2013

Sevilla
今日原先係會去Cadiz Jerez de la Frontera到睇嘢行下酒莊扮下識飲識食嘅旅遊人嘅,不過尋日來到呢個 Sevilla到差不多4點幾,好多景點都未睇,所以就留返係呢個Sevilla繼續睇嘢喇。食完呢個自製早餐後,我哋就出發,第一個景點就係睇呢個大教堂,入去睇唔洗收費。
不過其實呢個教堂重有收費部份,個到會有哥倫布嘅靈柩,原置放在古巴夏灣拿大教堂,因一八九八年古巴獨立,才搬來這座大教堂。靈柩為表揚哥倫布當年發現新大陸,特別打鑄西班牙四個國王雕像,放在四隅抬著他的靈柩。靈柩祭壇後方的黃金屏風(retablo mayor),就使用了將近四千磅的黃金,上面所雕刻的一千五百個人物共花費近四十年才完工,不過我哋無睇到呢個哥倫布嘅靈柩,因為我哋睇完呢個阿卡乍堡(Reales Alcazares)出來之後睇到有一條好長嘅人龍係到,應該係排隊入去睇呢個哥倫布嘅靈柩~~















塞維亞聖母主教座堂(Catedral de Santa María de la Sede)是西班牙安達盧西亞首府塞維亞的一座天主教堂,天主教塞維亞總教區主教座堂。它是世界最大的哥德式主教座堂之一,也是世界第三大教堂。1987年列為世界文化遺產。 他在16世紀建造完成時曾經一度取代聖索菲亞大教堂成為世上規模第一大的教堂,而在此之前聖索菲亞大教堂保有這個稱號將近一千年。 他也作為哥倫布的埋骨之地。

塞維亞聖母主教座堂的所在地原是一座清真寺,完成於1198年。1248年改為天主教堂。1401年,計劃重建新教堂:「我們要建造一座巨大的教堂,以至於見到的人都會認為我們瘋了」。1402年開始建造,直到16世紀完成。其中殿高42,裝飾極為華麗。
這座教堂借鑒了清真寺的一些建築元素。
這座教堂證明了塞維亞的財富,以及曾經擁有的主要貿易中心的地位。


我哋睇完教堂就去睇呢個阿卡乍堡(Reales Alcazares),入場費兩個人 EUR$17.5

塞維亞王宮(西班牙語:Alcázares Reales de Sevilla)是西班牙塞維亞的一座王宮。最初這裡是一座摩爾人的堡壘。阿爾卡薩爾(Alcázar)來源於阿拉伯語 القصر, al-qasr,意為宮殿。穆瓦希德王朝最早在此處興建了宮殿。塞維亞王宮是穆迪札爾風格(mudéjar)建築留存的最佳實例之一。此君主們又加以增建。塞維亞王宮的上層目前仍是王室在塞維亞的正式駐地,由國家遺產管理。
塞維亞王宮從獅子門進入,內部有殘暴的佩德羅庭院、少女庭院,以及美麗的花園。

入到去,個門口到都幾靚,叫做,然後就會見到幾棵幾靚嘅好似係櫻花嘅樹係到。之後就睇呢個皇宮,我哋都係周圍隨便咁行,其實呢個皇宮都幾大下。我哋都行咗成兩個幾鐘先行完,裡面都幾多嘢睇,不過印象覺得個花園大過個皇宮。重有係其中一個位置,有係好似係 Granada個個Alhambra (阿爾罕布拉宮)有一個水池嘅地方,我諗呢一種應該係亞拉伯式建築~~




















































睇完咁多相係咪有嘔飯嘅感覺呢?睇完出來到差不多12點喇,見到大教堂到排晒長龍,應該係入去睇哥倫布嘅靈柩。我哋就無打算入去睇(講到好似好有理由咁查實係自己唔記得原來入面有呢個靈柩係到咋),所以就繼續市內觀光啦,順便睇下有咩食,因為搵得來食可以都會好遲先食到。咁最近我哋嘅係一個叫黃金之塔(Torre del Oro)嘅景點,行過去應該都幾近下,途經一D食店,不過唔係咁啱我哋食咁。

黃金塔(西班牙語Torre del Oro)是西班牙塞維亞的一座十二邊形的軍事瞭望塔,興建於13世紀的穆瓦希德王朝,以控制從瓜達爾基維爾河到達塞維亞的水路,為西班牙珍寶船隊定期從美洲帶回的貴金屬提供安全保護,這也可能是它名稱的來源。
黃金塔分為三級,最上層呈圓形,1760年增建。
一條大型鐵鏈從黃金塔底水中拉開,可以封鎖河道。對岸的另一個定位點已經拆除或消失,有可能毀於1755年里斯本大地震1248年在收復失地運動中,該市用鐵鏈防禦卡斯蒂利亞艦隊。
今天黃金塔,已被修復,作為海軍博物館,包含版畫,信件,模型,工具和歷史檔案。博物館概述了塞維亞的海軍歷史和這條河流的重要性。黃金塔出現在世紀帝國II世紀帝國III中。

我哋到係去到係出面影下相,呢個塔其實都幾靚~~~





2 則留言:

  1. Alcazar is quite beautiful. It is similar to Alhambra.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...個皇帝好似係抄Alhambra來建造呢個皇宮架,我哋入到去睇都覺得同Alhambra好似,不過就係迷你版

      刪除

來到留返句說話先走啦...