2013/12/12

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 10 Salamanca 頂唔緊,企一陣都唔掂,好大風嘅城市喔~~

Day 10 4/11/2013
Porto, Portugal > Salamanca, Spain
行走里數 : 334km
  


Salamanca 景點:
貝殼之家 (Casa de las Conchas)、薩拉曼卡大學 (Universidad de Salamanca)
新舊大教堂 (Catedrales de Salamanca )、羅馬橋 (Puente Romano)、大廣場 (Plaza Mayor)、聖馬可仕教堂(Iglesia de San Marcos)


今日又係要揸長車程嘅一日,GPS話我哋知要揸成差不多6個鐘先去到Salamanca,所以今朝我哋又係晨早就出發啦。食完個美味嘅自製早餐之後,我就去揸架車去我哋住宿嘅門口附近,因為時間早,基本上係可以泊架車係門口附近嘅。今日我哋6點到就可以出發啦,出發嘅時候個天都重有黑嘅~~

美味嘅自製早餐
山上面嘅教堂
落緊雨
準備進入西班牙國境
見到個牌嗎,個到就係西班牙啦
入下油先,順便都要放下水


睇個GPS顯示,應該大概兩個幾鐘就會進入返去西班牙,不過我哋大概9點幾先返返人去西班牙國境到,見都揸咗幾個鐘車,又係時間去入入油同埋去放下水先。我哋大概1230到就到咗我哋係Salamanca嘅住宿,咁我哋就泊架車係門口到,入去問下佢哋可唔可以Checkin啦,呀~~又可以喎。咁就順便做埋個Checkin手續先啦,攞咗房就攞埋D行李上房先。今日住呢一間係 Aparthotel,即係其實係酒店格局但係就係煮食爐你可以煮食,佢哋重有 Welcome Drink 添架。呢一間住宿有自己嘅停車場,不過唔可以無限進出嘅,但係泊一日最多收費就係EUR$12.9,所以我哋都無泊架車入去先。放好晒D嘢之後,我哋就出去睇呢個Salamanca 嘅景點啦。

外形係一間酒店

Checkin 都似去咗一間酒店

酒店式房間
廁所都幾大
有齊煮食爐具
其實應該係一間酒店來嘅
酒店對出有位泊車,不過對正酒店門口個D位係酒店Reserve咗,要再後少少先係免費位
酒店本身有停車場,收費係段分鐘計,最多收你EUR$12.9/day

因為其實我哋住呢間酒店行去市中心都要成10~15分鐘到,所以就揸架車去市中心到先,睇下有無得泊位。我哋去到市中心附近,見到有D錶位,於是就等下先喇,其實今次係第一次係西班牙泊街錶位。等咗一陣有架車走人,我哋就泊入去,之後就要去買飛啦。呢到嘅收費時間係 1000-1400 同埋 1600-2000,我哋泊個時係1300到,所以都係入一個鐘就得。點解1400-1600呢一段期間係唔收費嘅呢,原來個D舖頭係呢段時間入面係休息嘅,同埋可能係Lunch Time,咁D抄錶員要休息架嗎(D 都係我估嘅啫)

路經見到有D食點有D Tapas 買,差不多三歐一件..


泊好架車就行去個市廣場到睇下有咩食先,係行去呢個市廣場途中,見到好多黃種人,佢哋應該係來呢到讀書。我哋係個廣場到睇咗幾間食店,不過無間啱心水,最後就食麥當當~~
係買嘢期間,我見到有人黃種人,於是就問下佢其中一個景點點去。原來呢個男仔係係中國來呢到讀書,已經係第四年啦,讀D Management 嘅科目,唔怪得之我見佢買嘢個時講得一口流利嘅西班牙話啦~~

我哋是日午餐


食完嘢,我哋就去睇下D景點,今日係 Salamanca 都幾大風同埋都幾凍下,真係想快快睇完返去酒店到休息。
首先我哋就睇就係大廣場 (Plaza Mayor),因為我哋係呢到搵食~~~之後就去睇呢個貝殼之家 (Casa de las Conchas)先,呢個貝殼之家 (Casa de las Conchas) & 阿那亞宮(Palacio de Anaya)都係係出面影相。

貝殼之家(Casa de las Conchas)是西班牙薩拉曼卡的一座歷史建築,目前是一座公共圖書館。
這座建築由保護聖雅各伯朝聖者的騎士團的一位騎士、薩拉曼卡大學教授羅德里戈·阿里亞斯·馬爾多納多興建於1493年到1517年。立面混合了哥德式和銀匠風格,裝飾著300多個貝殼, 聖雅各伯騎士團和以及聖雅各伯之路的朝聖者的標誌。立面還有天主教雙王(伊莎貝拉一世和斐迪南二世)的紋章,和4個哥德式風格的窗戶,每一個都有不同的形狀。入口處有馬爾多納多家族的紋章,而在楣梁有文藝復興時期愛情的象徵海豚,以及蔬菜。
內院很有特點,下層的拱門由方形壁柱支撐,而在上層則由卡拉拉大理石的矮柱支撐。





~~企係條街到影相都覺得凍,因為真係好大風~~~之後我哋就去經過呢個薩拉曼卡大學 (Universidad de Salamanca)

薩拉曼卡大學是西班牙最早建立的大學,其歷史可以追溯到13世紀初。1218年由阿方索九世特許建立,也是已知歐洲最早成立的大學之一。可能是最早接受「Universidad 」這一抬頭的教育機構,該稱號由阿方索十世1254年授予,1255年得到教宗亞歷山大四世的認可。
其所在地薩拉曼卡地處西國中部偏西北,是歷史文化重鎮,1988聯合國教科文組織列為世界遺產。薩拉曼卡大學以傳統的人文學科著稱。
現在的薩拉曼卡大學
現在的薩拉曼卡大學依然是西班牙最好的大學之一,其西班牙與課程不收西班牙學生,因此每年都有數千外國留學生入學。
1989年與劍橋大學一起成立了歐洲語言考試協會Association of Language Testers in Europe)。


呢間大學都幾大間,我哋淨係係佢嘅外圍到行都行咗幾耐下。之後就睇呢個新舊大教堂 (Catedrales de Salamanca ) ****

薩拉曼卡新主教座堂(西班牙語Catedral Nueva)是一座羅馬天主教的主教座堂,位於西班牙薩拉曼卡,與薩拉曼卡舊主教座堂毗鄰。這座建築興建於16世紀到18世紀,兼具哥德式巴洛克式兩種風格。這座主教座堂由西班牙斐迪南五世下令,始建於1513年,在1733祝聖1887年國王下詔宣布為國家古迹。
鐘樓
建造這座主教座堂時,哥德式風格正在變得過時,與新的文藝復興風格結合,在西班牙產生銀匠風格(Plateresque)。但是,這座教堂保留了哥德式風貌,使其與舊主教座堂想融合。因此,在1718世紀,還是繼續修建了這座哥德式主教座堂。然而,在18世紀,加進了兩個元素,打破了原有風格:耳堂增加了一個巴洛克圓頂,鐘樓增加了最上部分(92)。新主教座堂斜靠在舊主教座堂的北牆上,為此,舊主教座堂不得不進行加固。
修復
1755111里斯本地震對其產生了破壞性影響,造成裂縫和窗戶破損,今天仍然可見。地震發生後,進行了必要的維修和加固。每年1031日,有Mariquelo的傳統,居民攀登上圓頂,吹笛敲鼓,以紀念這個災難的時刻。
1950年前後,管風琴不得不進行調整。比利時專家吃驚地發現,儘管受到近一個世紀的忽視,但仍然音調完美,這是由於該地區氣候乾燥。
太空人浮雕傳言
2011年中國大陸有論壇甚至媒體稱西班牙薩拉曼卡的「伊諾尼馬斯大教堂」(Ieronimus Cathedral)的浮雕上刻有一個清晰的身著太空衣的太空人,實際上就是指新主教座堂上的一個「太空人」浮雕,已被證實為1992年一批大學生在修復古建築活動期間的一個「惡作劇」,另外還有一個「吃冰淇林的獅子」的浮雕,也是他們的傑作。









 我哋行到呢到個時,無神神有個人係到大叫,唔知佢講咩嘢,但係佢一見到人就會大聲咁講嘢,因為凍得濟,我哋就行咗入去大學嘅文具店到睇下嘢避一避D冷風先。之後,我哋就行入去個大教堂到,呢到又係要俾入場費嘅,我哋係門口影下相就算,今日睇返資料,先知原來有兩個攪鬼浮雕係呢個新教堂到嘅,不過當時又大風又凍,速速影完就走人~~~

之後我哋就去睇呢個羅馬橋 (Puente Romano),今日天氣唔係幾好,所以呢條橋影出來唔係好靚。不過,我哋係網站見到有個位影到呢條橋同埋大教堂好鬼靚,於是就搵下啦,但係行來行去到搵唔到(之後就聽日就搵到啦,我哋走個時路經見到,咪兜返轉頭影返張相囉)。當時,係呢個位D風重勁D,我哋搵搵下都唔想搵,又係快快走人算~~~

The Mayor of Tormes Bridge , better known as Puente Romano de Salamanca is a Roman bridge over the river Tormes on the banks of Salamanca ( Spain ) . The importance of the bridge as a symbol of the city can be seen in the first quarter of the coat of the city (along with its stone bull - boar ) . it has been traditionally known as the largest bridge as the main bridge that gives access to the southern part of the city. The bridge is presented in the XXI century as a result of many restorations , one of the disasters that affected him most was the flood of St. Polycarp ( night of January 26 ) the year 1626.5 Heritage Site is the June 3, 1931 , 6 and a Cultural since 1998 . Until the early twentieth century did not lose his status Single Pass access to the city , and for many years continues to bear the heavy traffic. From the construction of a third bridge for road traffic remains a unique step and walking pedestrians .
Actually it is a construction of two bridges separated by a center headframe : the old bridge, which stretches along the part near the city ( is called Old Bridge ) and is of Roman origin, and the bridge new (called bridge Hispanic ) . Of the twenty-six arches , only the first fifteen dating from Roman times . The stone used in its construction differs in origin , while employed in the bridge Roman is originally from the granite quarries of Los Santos ( Béjar ) , the stone used in the modern Spanish and bridge , comes from the Ledesma area . The bridge has been restored several times and has survived several attempts of demolition . Many of the restorations have been poorly documented , leaving archaeologists to study much of the work of identification, dating and explanation of the construction techniques of the antigüedad.3 The date of the construction of the bridge is not known precisely, but is located between the mandates of emperors Augustus (27 BC -14 AD) and Vespasian ( 69-79 ) , which makes it an architectural monument bimillennium.

History
The history of the bridge is connected to the city and is part of its most distinctive sights with the two cathedrals , the Clergy, the Plaza Mayor, Casa de las Conchas . Formerly , there was a popular belief that the bridge was first built by Hercules and was later rebuilt by the Roman Emperor Marcus Ulpius Trajano.4 The basis for the theory that it was Trajan your builder, Gil Gonzalez Davila reports on 1606 , is a tablet found at the time, but actually refers to a repair of the Via de la Plata. In 1767 , is located on the first arch a box sinker and within it a medal in honor of Hercules, the chronicler Bernardo Dorado Salamanca realize it in his Compendium History of the City of Salamanca . This meeting reinforced the popular notion that without scientific basis has remained popular sayings . Nevertheless , subsequent historical research mention that the bridge was built in the second half of the first century Born as a need to provide crossing the river Tormes by travelers on the route de la Plata between Mérida and Astorga ( Iter ab Emerita Asturicam ) .








跟住我哋就去睇另外一邊嘅景點喇,聖馬可仕教堂(Iglesia de San Marcos),又係係出面影下相就走人~~


見到見都我頭髮都俾D風吹起晒呀 ? 當時真係好大風架~~

去參觀呢個Salamanca市中心個時都見到有好多買Ham嘅商店,其實Salamanca出名係買黑毛豬Ham嘅,不過我哋就無買到,重有其實都幾多小食買~~~









之後我哋就揸架車係酒店附近兜下,因為酒店嘅人講附近有一間超市,間超市都幾間,大概行5分鐘到就到。我哋泊好架車,就入去睇下有咩買先。之後就揸返架車去酒店附近到兜下,因為酒店嘅人講係酒店附近嘅地方係可以免費泊車,咁啱我哋係酒店門口附近就搵到一個,哈哈,又慳返十幾歐~~~


返到去酒店去嘆下佢哋免費嘅 Welcome Drink先,其實重有一杯酒送架,不過我哋無享用到~~




之後就返上去休息下,然後再去超市到買今晚同埋聽朝食嘅嘢,今日我哋重買咗支紅酒飲,不過就無係葡萄牙到飲到嘅咁好味~~食完嘢就休息下先,因為今日早起身~~聽日就會去 Toledo ~~

準備晚餐ing….




 我哋重買咗支紅酒飲添呀
 是日晚餐

 飯後甜果,呢到D桃真係幾好食


2 則留言:

  1. I recall the cake with the squared decoration on top is very tasty. The infill is ham material.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我哋想買來試下架,不過啱啱食完個包餐到未落格...

      刪除

來到留返句說話先走啦...