2013/12/09

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 9 (1) Porto 嘩~~考令呀條河~~~

Day 9  3/11/2013
Porto市內遊
參觀景點:
Torre dos Clérigos塔樓教士教堂 & Igreja dos Clérigos小教堂、Rua dos Clérigos在、Rail Station Sao Bento 聖本圖火車站、Terreiro da Sé 大廣場 & Paço Episcopal do Porto 波圖主教宮 & Manueline石柱、Palacio da Bolsa證券交易所宮、Igreja de São Francisco 聖方濟各堂、Ponte D. Luis I 路易一世大橋、River Douro 多姆河



今日我哋主要係係Porto市內遊,如果尋日唔係落雨,今日應該會好 Hae 。好在今日好好天,食完早餐,就去睇下架車先,架車安然無恙咁,呢到泊街都應該無咩問題。之後就去睇呢個景點啦,首先我哋就去睇呢個Palacio da Bolsa證券交易所宮,其實呢個Palacio da Bolsa證券交易所宮,我哋尋日都已經經過喇。


























證券交易所宮(Palácio da Bolsa)是葡萄牙波爾圖的一座歷史建築,由該市的商會建於19世紀,新古典主義建築。它座落在波爾圖歷史中心區的亨利王子廣場,毗鄰聖方濟各堂,為世界遺產項目的一部分。
歷史
1832年,一場大火燒毀聖方濟各修道院的迴廊。1841年,瑪麗二世將其廢墟捐贈給商會。1842年開始建造證券交易所宮。宮殿的大部分在1850年完成,華麗的室內裝修直到1910年才完成,涉及到幾個不同的藝術家。
建築
阿拉伯房間
中央庭院覆蓋著巨大的八角形金屬穹頂,穹頂下部裝飾著葡萄牙以及在19世紀與葡萄牙有商業關係的國家的國徽。庭院後面有一華麗的樓梯,建於1868年。由安東尼奧·拉馬略在天花板上繪製壁畫。
宮殿的亮點是阿拉伯房間,由貢薩爾維斯索薩建於1862年和1880年之間。房間裝飾為19世紀時髦的摩爾復興風格,用於接待訪問波爾圖的貴賓。

呢間交易所,係有得入來參觀嘅,每位收費係 EUR$7 ,不過我哋就無入到去睇,入去參觀係要參加佢哋嘅導賞團,而且入面係唔俾你影相嘅。係呢個交易隔離就係Igreja de São Francisco 聖方濟各堂,呢個尋日又係經過過,因為呢兩個景點都係係埋一齊。

聖方濟各堂(Igreja de São Francisco)是葡萄牙城市波爾圖最突出的哥德式建築,並以優秀的巴洛克內部裝修而著稱。它位於城市的歷史中心,為世界遺產項目的一部分。
歷史
1223年,方濟各會來到波爾圖。最初,他們遭到其他修會,特別是波爾圖主教的抵制。教宗諾森五世下令歸還捐贈給他們的土地,才得以在1244年建造修道院,和供奉方濟各的小堂。1383年,斐迪南一世贊助方濟會建立一個寬敞的教堂,到1425年完成,為樸素的哥德式建築。
內部
15世紀和16世紀,波爾圖的望族選擇此地安葬。卡內羅家族的聖若翰洗者小堂是一個明顯的例子,建於1530年代,曼努埃爾風格。教堂的主要藝術活動在18世紀上半葉開展,內部的牆壁,柱子,屋頂和側面的小堂,表面都鍍上了金子,巴洛克風格。後殿和通廊許多許多巴洛克風格的祭台,都是葡萄牙最好的作品。1832年,戰火摧毀了迴廊。商會在此建立豪華的新古典主義建築證券交易所宮。
呢一個景點我哋都係係出面影相,影完相我哋就去咗River Douro 多姆河到睇對岸嘅酒莊區,嘩~~今日天氣真係幾好,睇過去對面好靚。我哋係呢到影咗唔少相,之後就沿條河向Ponte D. Luis I 路易一世大橋方向行。

路易一世大橋 葡萄牙語Ponte Dom Luís I)是一條橫跨杜羅河的鋼鐵拱橋,連接葡萄牙第二大城市波圖加亞新城。其172公尺的跨度是當時世界第一。
1881開工,18861031日落成啟用。總長385.25,重量3045頓。拱長度172高度44.6。其名紀念當時的國王路易一世

我哋行到去近路易一世大橋個到見都有好多攤檔係到,好似D跳蚤市場咁。跟住行到去條橋個到個時又見到封晒路,原來今日有D賽跑比賽,唔怪得之今朝出門個時見到有D人著晒成套跑衫掛咗個號碼牌係心口到啦。我哋一路沿住河邊行,係橋嘅附近見到有架纜車,係可以上到去橋面嘅,不過就要EUR$2。之後我哋就行過去橋嘅另外一邊到影下相,然後就行路上去橋面到,個到D斜路都幾斜,不過都係行咗大概10分鐘。上到去橋面,見到有一座好似城堡嘅建築物係到,唔知咩來嘅 ! Search 返原來係一間Church來嘅叫做Mosteiro da Sierra do Pilar,平時無對外開放,只係星期日上午先開放。
我哋就係橋面到影下相,睇下呢個  River Douro 多姆河,然後行過去對面繼續睇嘢。
沿路行會去到Terreiro da Sé 大廣場 & Paço Episcopal do Porto 波圖主教宮 & Manueline石柱呢幾個景點,我哋都係係外面影下相,無入到入面參觀。

















































波爾圖主教宮(葡萄牙語Paço Episcopal do Porto)是葡萄牙波爾圖的一座歷史建築,曾是主教的住處。它位於城市的高處,靠近波爾圖主教座堂,主宰著城市天際線。建築風格為巴洛克洛可可式樣。它是波爾圖歷史中心的一部分,被列為世界遺產











4 則留言:

  1. The weather is quite good. Blue sky in every photo.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...好在咋,前一日重要落大雨,好在呢一日有藍天咋~~

      刪除
  2. 我同上面兄台一樣,你D相好藍!:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢一日係最後一日係葡萄牙...好在天宮造美....

      刪除

來到留返句說話先走啦...