2013/12/26

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 14 (6) Barcelona 豪華的公寓~~

影完相我哋就走人去睇下呢條Las Ramblas 蘭布拉大道,行行下就到咗桂爾宮 (Palau Güell) ,不過我哋去到個時已經係1700喇,但係都無關係,因為我哋都唔會入去嘅,都係係出面影相啫。

蘭布拉大道(La Rambla)是巴塞隆納市中心的一條繁盛的步行林蔭道,全長1.2公里,介於哥德區(barri gòtic)和El Raval之間,連接市中心的加泰羅尼亞廣場和舊港(Port Vell)的哥倫布紀念碑之間。
蘭布拉大道又分為五段,從加泰羅尼亞廣場向港口依次是:蘭布拉卡納萊特、蘭布拉學院街(Estudis)、蘭布拉聖約瑟、蘭布拉 Caputxins, 蘭布拉聖莫尼卡。1990年代初興建木製走道蘭布拉海洋(Rambla de Mar),使得蘭布拉大道延伸到港口。
蘭布拉大道有時很擁擠,特別是在旅遊旺季。在大多數情況下,蘭布拉的遊客比當地人更多,這改變了購物的選擇,以及這條街的性質[1]。同時,它已成為扒竊的主要目標[2]
西班牙詩人費德里戈·加西亞·洛爾卡曾經說過,蘭布拉大道是「世界上唯一我希望永遠不會結束的街道」。

文化[編輯]

  • 利塞烏大劇院,1847年開幕,是世界上最好的歌劇院之一
  • 聖莫尼卡藝術中心,是一個當代藝術博物館,位於蘭布拉聖莫尼卡的 Raval一側,定期舉辦國際藝術展覽
  • 博克里亞市場 (Mercat de la Boqueria)是這座城市最具代表性的街頭市場
  • 蘭布拉大道還有一個相當大的印度社區
  • 卡納萊特Font 是這個城市最有名的噴泉和最熱門的集會地點。

交通[編輯]


地圖
巴塞隆納地鐵3號線(綠線)在這條街上設有3個站:
  • 加泰羅尼亞站 - 緊鄰加泰羅尼亞廣場,該市最老最具代表性的地鐵站,熱門的集會地點。
  • 利塞烏站 - 利塞烏歌劇院前
  • 船塢站(Drassanes) - 毗鄰港口和聖莫尼卡藝術中心








奎爾宮加泰羅尼亞語Palau Güell)是西班牙加泰隆尼亞自治區巴塞隆納的一座住宅,由加泰隆尼亞建築師安東尼·高第設計,業主是加泰隆尼亞工業大亨奎爾(Eusebi Güell)。
作為安東尼·高第作品的一部分,被聯合國教科文組織列為世界遺產
這所住宅有一個中央沙龍,用來招待上流社會的客人。客人乘馬車通過前面的拋物線拱門進入,馬匹可以走下舷梯,進入僕人居住的地下室的馬廄,而客人登上樓梯到達接待室。主人可以通過小觀景窗從樓上看到他們的客人,以便根據需要調整自己的裝束。
中央沙龍有著高高的天花板,在頂部附近有小孔,在夜間,掛在外面的燈籠,形成星空的外觀。
2004年,由於維修而暫停對公眾開放。2008年2月1日,部分建築重新開放。2011年4月完成所有修復工作,恢復完全開放。















之後我哋一路行到尾順便睇埋呢個Monument to Columbus 哥倫比亞紀念塔。係呢個紀念塔同蘭布拉大道尾到有好多人進行藝術表演,吸引咗好多人係到睇佢哋。

哥倫布紀念碑是西班牙巴塞隆納的一座紀念碑,高60米,紀念克里斯多福·哥倫布。它位於蘭布拉大道東南端,位於哥倫布第一次航行到達美洲後返回西班牙的地點[1]。紀念碑提醒人們,巴塞隆納就是克里斯多福·哥倫布在最著名的航行後向伊莎貝拉一世斐迪南二世報告的地點[2]

之後我哋就行去海邊到睇呢個哥倫比亞紀念塔嘅正面,唔知幾時跌咗個File落地下,有人外國人特別執返俾我哋,真係好人兼好彩。海邊呢到有好多海鷗係到,有人係到餵佢哋食嘢,所以吸引咗好多海鷗飛埋來~~我哋沿條路行去另一邊嘅一個商場到睇下個商場有無嘢睇同食,咁啱日落,我哋就係呢到影下相同座下。之後去呢個商場到睇下,但係無咩嘢睇,於是就走人,搭Metro返去住宿。























































是日我哋無食晚餐,因為Lunch食得比較飽,只係食咗個桃咋。講開桃,呢到D桃真係幾好食,好有桃味,睇怕係香港一般我諗都買唔到來食。之後返到住宿我哋重洗咗一機衫褲添呀,因為住宿呢到有洗衣機同埋乾衣機。















4 則留言:

  1. 果位扮異形嘅仁兄就最辛苦喇。

    你間酒店/apartment大成咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好多都扮得幾專業架...有D成幾十分鐘都可以唔郁架...
      個間Apartment 我諗應該有成400呎大...

      刪除
  2. Thanks for you sharing of Palau Guell which I had not visited last time.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個其實我哋都無入到去,因為去到佢閂咗門..

      刪除

來到留返句說話先走啦...