2013/12/14

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 11 (2) Segovia 嗚嗚~~我無得食乳豬~~但係風車好靚呀~~

之後我哋就驅車去Segovia,呢到我哋原先係想睇下呢個羅馬引水道橋同埋食下嘢。我哋去到呢個 Segovia個時大概係十點半到啦,首先我哋就係去影下呢個塞哥維亞城堡 (Alcázar de Segovia),因為呢一個城堡係白雪公主取景嘅地方來架,影完相就諗住揸架車去睇下呢個城堡,但係原來係唔可以揸架車上去個喎,咁我哋就無上去睇到喇。

Segovia 景點:
引水橋 (Acueducto de Segovia)、塞哥維亞城堡 (Alcázar de Segovia)

塞哥維亞城堡(Alcázar de Segovia)是一座造型獨特的石砌城堡,位於西班牙塞哥維亞舊城西北角,埃雷斯馬河Eresma 克拉莫雷斯河Clamores)匯流處的岩石峭壁之上,接近瓜達拉馬山。這座城堡最初只是一個堡壘,後來用作王宮、監獄、皇家炮兵學院和軍事學院。
塞哥維亞城堡與西班牙許多城堡一樣,最初是一個阿拉伯堡壘。第一次提到這個城堡是在1120年,塞哥維亞城回到基督徒手中32年之後

 白雪公主就係用呢一座城堡取景架啦





 大教堂,本來想揸車去嘅,點知係限制道路,所以我哋無去到

 揸咗個幾鍾車,入下油先,順便方便一下先




之後就去咗睇呢個引水橋 (Acueducto de Segovia),我哋又係跟住個GPS去搵呢個引水橋 (Acueducto de Segovia),不過駛到差不多到附近嘅時候,發覺個條路應該係唔係架架車都可以揸入去,應該係有Permit先入得,所以我哋就係附近到兜下,見到有D錶位,於是就泊係錶位到。由錶位行去個引水橋 (Acueducto de Segovia)都係大概5-10分鐘到,呢到泊車泊兩個鐘都係EUR1.4都幾抵 !! 之後我哋就去睇個引水橋 (Acueducto de Segovia)喇,途中見到有好多日本人係到,重有好多路牌都有日文,睇來應該係有好多日本人會來呢個地方參觀。

塞哥維亞輸水道(西班牙語Acueducto de Segovia)是一座位於西班牙古城塞哥維亞水道橋遺跡。這座水道橋除了是伊比利亞半島上最雄偉,也是保存最好的古羅馬遺蹟之外,也是所在地塞哥維亞的象徵,並被使用在其城徽上。
該建築修建於公元1世紀,最高達28.5,用167拱門支撐。其水源來自17公里外的冷水河Fuente Fría),水流在途中會過濾掉一些泥沙,通往老城中心的城堡(Segovia Alcázar)、阿索格霍廣場Plaza Azoguejo)。
該建築是塞哥維亞最重要的標誌性建築,將近兩千年來一直運作良好,為塞哥維亞提供了水源。在20世紀,它受到汽車污染的損害,花崗岩受到侵蝕。1997年以來進行修復,以確保其能保存下去。在修復工程完成後,交通改道,阿索格霍廣場成為行人專用區。

西班牙嘅錶位,去到可以看圖識字


 引水橋 (Acueducto de Segovia),呢條街都幾多嘢睇架,不過我哋都係睇咗一D


















我哋睇完呢個景點都唔夠十二點,原先諗住係呢到食返個西班牙乳豬餐,不過原來D食店全部都係要成十二點半先開,如果我哋等食的話,我哋就要放棄去Consuegra睇風車,食完直接去 Toledo,因為去Consuegra要揸成兩個幾鐘車,再返去 Toledo就要揸多一個鐘。商量之後,我哋都係去睇呢個風車。

 呢一間就係係網上面好多人都會去食嘅燒乳豬店啦,可惜我哋無緣一試呀~~
燒乳豬

 呢一間係另外一間,都係未開嘅
 糖果店

 成隻乳豬都有得買


去到呢個Consuegra有藍天白雲,加埋D風車真係好鬼靚,我哋放棄食乳豬嘅決定係無錯嘅~~我哋係呢到影咗好多相,其實呢個位置如果唔係自駕應該都幾難來到~~

係呢到影咗好多相呀,因為真係好靚,所以我哋唔食燒乳豬都係抵架
















































6 則留言:

  1. 終於見到你header幅相喇,原來係呢到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個風車景點我覺得如果係自駕一定要去睇,真係好靚

      刪除
  2. The aqueduct is magnificent. The windmill is beautiful and it is worth to give up eating the suckling pig. I think Chinese style is always the best and it should not be a pity of not trying the spanish one.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個風車景真係好靚,所以我哋去到都覺得唔食乳豬係無所謂嘅...

      刪除
  3. 風車景點真係好靚, can't imagine need how many worker & timing to build up these awesome wall!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...個風車景點真係好靚,家下睇返D相都重回味緊....
      個個牆好似起咗成十年...

      刪除

來到留返句說話先走啦...