2013/12/28

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 15 (2) Barcelona 桂爾公園 (Parc Güell)點解要收錢

食完我哋就去睇附近嘅Hospital de Sant Pau 聖保羅醫院,其實呢一間真係一間醫院來架,個建築師話設計靚DD病人都會快D好返~~單睇個外形其實唔覺得佢係一間醫師,覺得佢似一間圖書館或者博物館,呢一間醫院我哋睇個時又係係到裝修緊。


聖十字聖保羅醫院加泰羅尼亞語:Hospital de la Santa Creu i Sant Pau)是西班牙巴塞隆納的一組建築群,興建於1901年到1930年,由加泰羅尼亞現代主義建築師路易·多梅內克·蒙塔內爾(Lluís Domènech i Montaner)設計。與加泰羅尼亞音樂宮一起被聯合國教科文組織列為世界遺產。直到2009年6月,這裡一直完全作為醫院使用。目前正在改為博物館和文化中心。

歷史[編輯]

雖然聖保羅醫院目前的建築興建於20世紀,但是這座醫院是創建於1401年,由6個較小的中世紀醫院合併而成。醫院的舊建築建於15世紀,位於巴塞隆納市中心,現在設有藝術學校(Escola Massana)和加泰羅尼亞圖書館(Biblioteca de Catalunya)。

獎項[編輯]

在1991年,榮獲「喬治十字勳章」。
自2003年以來,新醫院大樓在多梅內克·蒙塔內爾建築的北側。





影完相,我哋就繼續行去桂爾公園 (Parc Güell),係呀行去呀~~因為家下我哋個位置兩頭唔到岸,同埋其實搭完地鐵去最近個站都要行一段路。不過,呢一段其實係要行上山嘅,都行得幾吃力。行行下見到有間超市,就入去睇下有無嘢買,因為我哋重未買D手信,好在都發現有D啱買嘅嘢~~之後就繼續行,行行下就見到個停車場,之後就到咗個售票處,重有幾個員工係到話俾知要買飛先可以入去參觀。鬼唔知咩,呢個桂爾公園 (Parc Güell)係今年嘅1025日開始就要收入場費,成人每位EUR$8。不過呢個公園其實都重可以入去睇嘅,佢哋只係圍咗部份嘅地方為收費區,咪就係有高第嘅嘢個D地方囉。重有就係要分時段添呀,我哋1430到去到,要1500先可以入場~~~咁來到當然係要入去睇下啦~~其實呢個公園其他部份都幾特別架,不過我哋頭先行到攰攰哋,所以可以等入場同埋就順便休息下先。入到去大廣場到,好多人都座晒係到,佢哋真係係到Hae架,我哋就周圍影下相。之後就去下面另一個入口個到,睇下其他嘅嘢,呢個公園嘅ICON就係條蜥蝪,我哋當然係要影啦,門票重包入去一個博物館,不過我哋見到成條人龍係到,起碼要等多成最少半個鐘先入到去,我哋就放棄咗,係門口影完相就撤退~~


奎爾公園加泰羅尼亞語Parc Güell)位於西班牙加泰隆尼亞自治區巴塞隆納格拉西亞區(Gràcia)的厄爾卡梅爾(El Carmel)山上,由加泰隆尼亞建築師安東尼·高第設計,建於1900年到1914年。作為安東尼·高第作品的一部分,被聯合國教科文組織列為世界遺產
此公園原是一個商業上不成功的住宅區,開發者奎爾伯爵受到英國的花園城市運動的影響,選擇這個只有少許植被的荒山(Muntanya Pelada),其用意是利用新鮮空氣(遠離排放黑煙的工廠)和視線所及的美麗景色,有60個三角形地塊可供建造住宅。但是最終只建成了兩座房子,其中一座原定作為樣板房,但在1904年完成後出售,由於沒有買家,高第聽從奎爾的建議,用自己的儲蓄買下,1906年全家入住。[1] 高第從1906年到1926年住在這裡,由Francesc Berenguer建於1904年。這是高第及其合作者的原創作品。自1963年以來是高第住宅博物館(Casa Museu Gaudí)。1969年,它被宣布為國家財產的歷史藝術紀念碑。

公園高處的大十字,能完整的看到巴塞隆納城市全景和海灣。












































































2 則留言:

  1. The hospital is really beautiful. Like a monumental structure rather than a hospital.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係唔似醫院,個設計師個原意都係想令D病人唔覺得自己住係醫院入面

      刪除

來到留返句說話先走啦...