2013/12/16

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 12 (1) Madrid 頹廢的蜘蛛俠

Day 12 6/11/2013
Toledo > Madrid
行走里數 : 465km


今日我哋就會去Madrid一日遊,我哋住呢一間酒店就唔包早餐嘅,要另外俾錢每位EUR$6.5。其實都係得D麵包同餅乾食,所以我哋就食我哋帶去嘅誠實豆沙包喇。今日我哋未夠8點就出發,因為我哋首先會去睇下呢個Million Dollar View of Toledo,呢個景其實又真係幾靚喎。係我哋去呢個景點個時,途經另外一個古城入口,呢個位又幾靚。係呢個Million Dollar View of Toledo影完相我哋就向 Madrid 出發,GPS話一個鐘到就會到。










一入到去市中心,又塞車,行一段路仔都行咗十幾分鐘,因為都幾多燈位。我哋大概10點到到咗係Madrid 嘅住宿,去到我哋就泊架車入去佢哋個停車場,個入口又係幾窄下。之後就問下佢哋有無得Checkin ,呀~~又有得Checkin喎,不過就要等十幾分鐘,咁我哋就去放一放水先。落到來就已經有得Checkin啦,今日住嘅呢間Apartment其實都係 ApartHotel,即係酒店式公宇,都幾企理。

Madrid 景點 :
Palacio 馬德里皇宮
馬德里主廣場 Plaza Mayor
Puerta del Sol 太陽門
Gran Vía 格蘭大道
西班牙廣場 Plaza de Espania
Temple of Debod 埃及德寶神殿
Plaza de Toros de las Ventas 馬德里鬥牛場


放低晒D嘢後我哋就洗咗D襪先,因為幾日無洗可能會唔夠著~~










遊覽Madrid,就要搭呢個Metro,我哋兩個人可以買佢哋嘅MetroBus十回票,要EUR$12.2,不過佢單程就要EUR$1.9,所以點都係買呢個十回票抵D。我哋第一站就係去呢個太陽門站,一出去就係呢個太陽門廣場,好多遊客係到,亦都有好多垃圾,來到西班牙第一次見到有咁多垃圾係到。




 MetroBus十回票




 D地鐵入面成日都有人係到表演架



 好多垃圾

太陽門(西班牙語Puerta del Sol)是西班牙首都馬德里的一處廣場,座落於馬德里市中心,也是西班牙公路網的中心點0公里),周圍有10條街道向外放射。廣場周邊環繞百貨公司與各式商店,是馬德里有數的繁忙商圈觀光景點。傳統上,太陽門著名的鐘聲,標誌著吃下十二顆葡萄的傳統習俗,和新年的開始。自19621231起,此處的新年慶祝通過電視轉播。
歷史
太陽門最初是馬德里城牆上的一座城門,城牆修築於15世紀,城牆以外為郊區。太陽門面向東方,裝飾著升起的太陽,因而得名。
17世紀到19世紀,那些渴望了解國外和西班牙其他地區最新消息的人們聚集到此處的郵局。廣場上的聖菲利普教堂的台階稱為聖菲利普台階(Gradas de San Felipe),是著名的「閒話傳播地」(mentideros de la Corte)。
舊郵政大樓由法國建築師雅克·馬爾凱修建於1766年到1768年,該建築是佛朗哥時期的內政和國家安全部總部,目前是馬德里自治區區長辦公室。
著名建築
「熊與石楠樹」雕像,後方為舊郵政大廈
卡洛斯三世雕像
太陽門.
零公里標誌(19502009


現今的零公里標誌(kilómetro cero
在太陽門有許多著名的景點。在南面,老郵政大樓現在是馬德里自治區區長辦公室。廣場南側還有卡洛斯三世雕像,許多公共工程都是由他發動。廣場東側,在阿爾卡拉街和聖赫羅尼莫街之間的建築物上面,是著名的Tio Pepe 提歐佩普。在北面是一個「熊與石楠樹」雕像(El oso y el madroño,亦譯「熊與草莓樹」),此圖形為馬德里之市徽。
零公里標誌牌就在郵政大廈門前人行道上,標誌著西班牙公路網的中心。同時該廣場也是許多集會和抗議的地點,例如抗議馬德里三一一爆炸案,以及西班牙參加伊拉克戰爭[1][2]的集會。
位置
太陽門位於馬德里的心臟,西南方鄰近主廣場,稍遠處是王宮國會Cortes Generales)和博物館區位於東面,阿托查火車站位於東南方。
太陽門廣場下面是一個公共運輸樞紐,馬德里地鐵123號線在此交匯。
太陽門將幾個商業區和休閒區連接在一起, 周圍的街道有許多餐飲和購物場所。

係呢個廣場到又好多藝術表演者係到扮D卡通人物,都幾得意,其實我哋去親D廣場都會見到,係葡萄牙都係。








係到影完相,我哋就去睇呢個馬德里主廣場 Plaza Mayor,影完相我哋就去睇


主廣場(西班牙語Plaza Mayor;亦譯馬約爾廣場或大廣場)是西班牙首都馬德里的中心廣場,臨近太陽門廣場,修建於哈布斯堡王朝時期。其形狀為長方形,長129,寬94,周圍環繞著三層住宅樓,有237個面臨廣場的陽台。它共有9個入口。主廣場的控制性建築是麵包房之家(Casa de la Panadería),行使市政和文化功能,外牆布滿了壁畫。
歷史
主廣場的起源可以追溯到1589年,腓力二世 (西班牙)要求著名的文藝復興建築師胡安··埃雷拉,討論一項計劃,改建繁忙和混亂的舊阿拉巴爾廣場地區。埃雷拉進行了設計,但是建造工程直到1617腓力三世時期才開始。腓力三世任命胡安·戈麥斯··穆拉繼續這一工程,到1619年完成。不過,今天的主廣場是在1790年大火之後,建築師胡安·比利亞努埃瓦重建的作品詹波隆那的腓力三世騎馬雕像完成於1616年,但是直到1848年才放置在廣場中央。牆壁上仍然可以看到前幾年舉行的鬥牛留下的血跡。
名稱
主廣場的名稱曾經幾度更改。最初它稱為「阿拉巴爾廣場」,而後被稱為「主廣場」。在1812年之後,西班牙所有主要的廣場都更名為「憲法廣場」,以紀念1812年憲法1814年,波旁王朝恢復後,國王將其改名為「皇家廣場」(Plaza Real)。從1820年到1823年、1833年到1835年、1840年到1843年,該廣場再次改名為「憲法廣場」。 1873年,更名為「共和國廣場」,1876阿方索十二世又恢復「憲法廣場」名稱。到西班牙內戰結束,這座廣場更名為主廣場,直至今日。
用途
主廣場一直是眾多事件的現場:市場,鬥牛,足球比賽,公開處決,西班牙宗教裁判所時期,所謂的異端分子也在此處死。主廣場擁有古老而傳統的商店和咖啡館。馬德里的主保聖人聖伊西德羅的慶典,也是在這裡舉行。主廣場現在是一個主要的旅遊景點,每年吸引成千上萬的遊客。













 愁爆嘅肥蜘蛛俠



10 則留言:

  1. 果位揸住碌竹係半空,幾神奇喎,睇唔睇到咪野原理?

    回覆刪除
  2. I also impressed by the guy 揸住碌竹係半空.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係西班牙見過幾次呢個表演

      刪除
  3. 痴肥嘅蜘蛛俠; 一定愁爆. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係幾愁,我見佢係到玩手指....

      刪除
  4. 這個位Million Dollar View of Toledo, 我都有影(坐的士)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個位真係要坐車先可以去到,一係就住係山上面間Hotel
      不過坐車去睇到值得,不過妳去同返到係坐的士 ?

      刪除
  5. Is it a mistake?
    Toledo > Madrid
    行走里數 : 465km

    回覆刪除
    回覆
    1. 條數呢都係睇返個行車里數計出來....Toledo > Madrid 又真係無行到咁多喎...我都唔記得去過邊...

      刪除

來到留返句說話先走啦...