2013/12/08

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 8 Porto 參觀酒窖

Day 8 2/11/2013
Lisbon > Porto
行走里數 : 334km


Sandeman Cellars Palacio da Bolsa證券交易所宮、Igreja de São Francisco 聖方濟各堂

今日我哋就由LisbonPorto,個GPS之後睇過要成5個幾鐘車程先到。所以,今朝早我哋又係要早出發,今朝食完個早餐大概6點多D就出發。

豐富早餐


其實呢一程路行嘅路都幾好行,基本上都最少係行90km/h,今次重見到有警察擺Road Block添喎,我哋架車重俾佢哋叫埋去。佢哋一D英文都唔識,我都唔知佢講咩。講講下佢又攞佢張好似身份証嘅嘢出來,咁我咪俾個國際牌俾佢睇囉。佢睇完又講一大輪嘢,之後就示意要開車尾箱,跟住又要開件行李俾佢睇,攪完一大輪又佢又攞佢張好似身份証嘅嘢出來,咁我就俾咗張香港身份証佢睇,之後佢又唔知講咩,但係最後就示意我哋可以走人~~~話時話,佢哋同我哋都溝通唔到,我都唔知佢想查咩,不過可能佢見我哋架車係西班牙車牌就查下咁啦。
之後又行咗一陣,我哋就去油站入油順便放下水咁啦。我哋大概11:30就到咗Porto,首先去住宿個邊睇下泊車個位置先。




 去到Porto個時落緊雨



然後,我哋就去酒莊區個邊睇下嘢,不過去到Porto個時落緊雨。
酒莊區係住宿嘅對面河個邊,我哋揸架車去,見到無晒錶位,咪周圍兜下囉。兜完呢條街諗住兜返轉頭,睇下有無位啦,點知對面線有幾架車走,咁我哋就諗住駛入一個路口調頭,點知咁啱有架車駛入呢個路口,呢個路口再入就係一個停車場。咁~~~係咁嘅情況下,我哋就去泊咗呢個停車場喇。

泊好車,行出個停車場個時落好大雨,咁我哋就去停車場隔離嘅一個酒莊叫 Sandeman ,呢個酒莊都有香港嘅雜誌報導過嘅,我哋入到去就問下佢哋幾時有Tour,咁啱就有一個食開始,不過就係講西班牙文嘅,英文嘅就要成1700先有。我哋對於呢個酒嘅文化無咩研究,旨在睇下參觀下,呢個Tour每人收費EUR$5包試兩杯酒,我哋等咗一陣去個廁所出返來就開始。其實呢個參觀佢有分三種嘅,一種就係好似我哋Join嘅呢一種,第二種就係一樣咁參觀個酒狀,不過就試唔同級數嘅酒,收費EUR$16,最後一種就係可以去埋睇個葡萄園嘅,收費就要成 EUR$35,我諗對葡萄酒有興趣嘅人應該會去參加。

呢個Guide Tour會帶你入去睇下個酒莊,然後講解下佢哋個酒莊嘅歷史。佢哋點樣去釀製葡萄酒,Port酒又係點樣出現嘅~~~咁我哋都唔知佢講咩,就只有係呢到周圍影下相,睇完個酒窖之後就會放一段片俾我哋睇。之後就會去試酒,分別有一杯白酒同一杯紅酒~~~話時話,佢哋D白酒同紅酒都幾好味,容易入口同埋都有D甜甜哋,不過最後我哋都無買到,因為係網上面有人講係出面買會平過係呢到買,但係呢,我哋係出面基本都無見都有得買呢一隻Sandeman嘅酒。


會有個人帶住你入去參觀個酒窖

重會講下佢哋酒莊嘅嘢





然後睇下片
試酒







完成咗呢個Tour之後我哋就去搵食,因為都成點鐘啦。呢到其實之前搵個有一間餐廳有D特色嘢食,不過就離我哋家下個位置有D遠。咁啱我哋揸車入到呢個酒莊區嘅時候見到有間 Subway,於是我哋就去食Subway 喇。

食完行返出來又落過雨喎,個時都差不多1330喇,咁我哋就去返住宿個邊準備Checkin先,因為個到D泊位要有人走咗先泊到嘅。咁啱去到住宿附近又有一個位可以泊,咁泊好架車,我就去住宿個個位置搵個負責人Checkin,但係按極門鐘都無反應。咁我又無當地嘅電話,咪等下囉,又行去附近睇下有無得借電話,又搵唔到。最後又行返去住宿個到,咁啱個個負責人行返出來,話頭先啱啱有個客Checkin緊,所以無應到我門。之後,佢就帶我去我哋住個間Studio ,呢一間住宿都幾抵EUR$68.5租兩日~~不過就比之前個DD ,但係都幾特別。攪好晒D嘢之後就去車到捚返D行李落去,話時話,其實呢到同 Granada到差不多,又係泊車同住宿到要行一段路先到。整好晒D嘢,係到休息下就出去睇下嘢同埋睇下附近有咩食同有咩買。係呢間住宿附近有間小型超市,入面有D菜同埋少少肉類買,不過就無大型超市咁多嘢買。我哋開頭行都無落雨嘅,點知行行下越落越大,大到行唔到,因為其實我哋得一把傘。本來諗住行去火車站到睇下附近有無大型超市買下嘢嘅,不過最後都係要放棄,因為基本真係行唔到,我哋見細雨咗就即刻行返去住宿附近個間超市都買今晚嘅嘢食,係去超市嘅途中,途徑一間當地嘅茶餐廳,佢哋有一種當地嘅三文治食,本來我想試下嘅,不過同行個個又唔想試,所以最後都無試到,呢款三文治我哋最後都食唔到,因為跟住個日就係星期日,個D餐廳無做生意~~嗚嗚~~~







係超市都買咗D嘢食之後就返去住宿到休息下,然後就整嘢食,不過個Wifi用唔到喎,問題係佢有三個Wifi Access Point,我哋收到最強個個用唔到,其餘個兩個又用到但係就收得好弱同埋唔穩定~~之後我都有寫Email俾個負責人叫佢來整一整~~不過唔知佢有無來整,因為個個最強嘅電話都係用唔到~~











2 則留言:

  1. I recall seeing the symbol of Sandeman which should be a famous brand in Porto.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔次佢係出唔出名,不過係 Porto唔係周圍都有得買佢嘅酒

      刪除

來到留返句說話先走啦...