2013/12/20

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 13 (2) Zaragoza 西班牙第一次出夜街~~

埋單之後就去睇埋其他嘅景點先,路過El Corte Inglés百貨公司,睇落去應該係無Food Court嘅。行行下就到咗呢到嘅西班牙廣場,本來想去睇呢個呢間Museo del Teatro de Caesaraugusta 劇場,呢一個係一個舊時劇場嘅遺跡來嘅,不過我哋搵唔到喎,之後睇返原來係係食Buffet附近嘅~~~
咁我哋就去睇下呢個Plaza de Toros de Zaragoza 鬥牛場先,我哋都係係外邊到影下相嘅啫。

Plaza de Toros de Merced is a bullring in ZaragozaSpain. It is currently used for bull fighting. The stadium holds 10,072 spectators. It was opened in 1917.

















之後就去埋睇下呢到嘅皇宮,不過我哋行行下好似覺得唔對路,所以就問下人點去,當地人都幾熱心,講下好詳細點樣行去~~
去到呢個皇宮呢~~點講呢,唔覺得佢係皇宮,附近有D好似石硤尾公屋嘅樓宇係到,個皇宮又係到裝修緊(話時話,1011月唔知係唔係呢個景點裝修期呢,我哋呢段時間去親睇嘢好多都係裝修緊架,可能係淡季呱),睇埋呢個,係Zaragoza要睇嘅嘢就睇晒喇。






之後我哋就沿河邊行返去住宿到休息下,今日無食晚餐,可能係Lunch個時食得幾多嘢下,所以就唔肚餓~~大概六點幾到,天黑咗,我哋決定出去影下教堂嘅夜景相,原來夜晚都真係幾靚架喎~~影完相行返去住宿個時見到有一間食日式嘢嘅Buffet餐廳係我哋住宿附近喎~~不過我哋都唔餓同埋佢要八點先開門,我哋應該唔會試啦~~聽日又要早起身出發,酒店包早餐,不過原先係話朝早8點先有得食嘅,我哋Checkin個時本來想叫佢扣返呢個早餐錢,我哋話要6點鐘走人,點知佢哋話無問題喎~~






















2 則留言:

  1. The bull ring is quite beautiful and the appearance of the castle is magnificent.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個城堡係D住宅附近,感覺怪怪

      刪除

來到留返句說話先走啦...