2013/12/17

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 12 (2) Madrid 唔知點解有大巡遊

睇完我哋就去呢個馬德里皇宮行,不過一出去呢個大廣場之後,就見到一個市場Sushi market - Mercado de San Miguel,入面主要係食嘢嘅,D食品都幾吸引,但係價錢就幾貴下。我哋係入面都行咗一Round,影完相就走人。































































之後就途經一個叫阿穆德納聖母主教座堂

阿穆德納聖母主教座堂(西班牙語Catedral de la Almudena),全名馬德里王家阿穆德納聖母主教座堂(西班牙語Catedral de Santa María la Real de la Almudena de Madrid),是天主教馬德里總教區主教座堂,位於西班牙首都馬德里市中心西側,北面隔著兵器廣場Plaza de la Armería)與王宮相對。該教堂主保聖人阿穆德納聖母Virgen de la Almudena,意為「穀倉聖母」),其亦為馬德里的主保聖人。
1561時,西班牙將首都從托萊多遷至馬德里,但教會中樞仍然留在托萊多,使得這個新首都一直沒有一座主教座堂,雖然西班牙是一個天主教國家。早在16世紀就有修建此教堂的計畫,並且已決定將該教堂奉獻給阿穆德納聖母,但遲至1879才正式開工。在西班牙內戰期間,興建工程曾被迫中斷,直到1950才復工;而該教堂的建築樣式原為哥德復興式,復工後的建築外觀被改為巴洛克風格,以和白色與灰色建築立面的王宮相對應。1993615,該教堂在時任教宗若望·保祿二世祝聖下正式啟用,成為歐洲最新啟用的主教座堂。阿穆德納聖母的原始態像,被供奉於該教堂西側的小堂內。












影咗幾張相,之後就行去皇宮個到,就到皇宮個時見到條路封晒,有好多馬車、演奏隊同步操隊係到。唔知今日係咩日子呢,唔理咁多,我哋影下相先,順便睇下佢哋步操先。























4 則留言:

  1. 之前唔識用上面G+留言...打左一大段原來冇留到... "灰"
    我好鍾意行外國market架, 又乾淨又多野睇....D士兵同馬好型仔呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個 G+ 其實都幾唔 User Friendly ,不過又有好多人鍾意用喎...
      係囉~~唔知點解外國嘅街市真係比較乾淨D個喎,就算買海鮮嘅都唔會成地濕晒...
      佢哋好有隊形架...成條隊咁操...

      刪除
  2. 哇! 你好好運! 係皇宮前有巡步操睇, 值回票價.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日都唔知有咩慶祝,上網搵到搵唔到,不過有得睇都幾好...
      不過個日就無得入皇宮睇嘢,因為封咗

      刪除

來到留返句說話先走啦...