2014/04/28

細佬....一路好走

其實係呢幾年,係復活節呢個假期,我哋都會去外遊,因為加埋D公眾假期可以放好多假。不過呢一次呢個假期,一路都未諗到去邊到旅行好,因為好多地方都去過,又想去D未去過嘅地方先。所以一路都無決定到,最後諗到一係去荷比盧,一係就係去希臘(其實希臘好耐好耐之前就想去,不過個一次因為佢哋國家經濟有問題,出現大型嘅罷工,所以就無去)。

但係踏入2014年,工作上面有D變動,好多嘢做,所以無咩時間。之後重點出現喇,就係我娘親係新年後跌親,入咗醫院,重要就唔知點解咩成因頭暈,開頭個幾星期直頭夠起唔到身。醫生話係糖尿病,問題係我娘親一路都有睇開醫生,係出事前幾個月有驗血,但係一齊都正常嘅。所以唔知點解出現糖尿病,之後又話鉀低(我係網上面搵過下,鉀低可能同個腎有關),一連串嘅問題出現,但係都係唔知點解。不過最重要係跌親條腰骨,好在條腰無咩問題,不過可能撞親,要兩個星期後先郁得返。係呢個事件發生個時,好在有我細佬係屋企。其實我好耐之前已經搬咗出來住,屋企只係淨返我老豆、我娘親同細佬同住,早幾年我老豆走咗就淨係我娘親同細佬同住。今次好在我細佬係到,所以可以送我娘親去醫院。

今次想講嘅一路好走嘅人係我細佬,係我娘親出院後一日。我細佬唔知點解吊頸自殺....到呢一刻我其實都諗唔到點解,因為個日現場佢嘅女朋友在場...第一個聽到嘅版本係因為佢女朋友想自殺,所以佢由一齊自殺,最後佢女朋友係無事嘅。當日夜晚,收到我娘親夜晚十點打電話來話我細佬自殺,我聽到好震撼,點解會發生呢D事嘅.......???

之後我就去咗急症室,醫生同我講佢情況好危險,因為腦部嚴重缺氧,之前曾經無呼吸無心跳,急救後有返心跳,但係都係無呼吸,叫我做定心理準備。我個一刻其實無咩特別感覺,可能我哋兩個少接觸呱。只係諗到我娘親之後點算,無人睇住佢。

急救完一輪,最後送咗佢去深切治療部,因為佢重有心跳,而呼吸就由部機幫佢。期間醫生問我佢吊咗幾耐,其實我一D都唔知,警察問知唔知點解會吊,我都係唔知。最後都係由警員到知道大概嘅事發經過。

我細佬呢一生其實可能都唔係過得咁暢順,好多阻滯,工作唔如意。可能係性格問題,每份工都做唔到好長,之前重要欠卡數...女朋友有好多個,啱啱呢個應該拍咗唔夠一年。之前聽到話佢哋重要今年結婚,出咗事後,佢個女朋友重去排期結婚,可能佢覺得佢會醒返呱...

係呢段期間其實對家人都幾辛苦,因為好驚聽到電話,真係好驚,每次電話響都好怕話醫院打來,雖然知道佢其實醒返機會好微....工作上面又好忙好忙,我諗如果個人唔夠意志力可能會唔得,頂唔緊~~~

我娘親當然係想佢醒返啦,但係根據醫生所講佢腦部受到嘅創傷係非常之大,事發內兩日如果醒唔返醒返嘅機會基本上係零,之後就會出現一連串嘅身體問題,最後會因為器官出現問題而離開。過咗兩日佢都無醒返,我其實都做好心理準備~~~~不過由出事到佢走個一日,有成差不多成個月,醫生都覺得佢好勁,可以捱到咁耐,可能佢重係後生呱~~~出事後一個星期,我娘親都無去睇佢,一來係因為重未點行到,二來係因為怕去到見完佢就會走。去睇佢係因為醫生第一次要見屋企人話返佢個情況俾我哋知,叫我哋做好心理準備,因為話佢隨時走,個時係事發後一個星期到。之後我娘親就差不多日日都去睇佢,所以我都要日日去,因為要睇住我娘親。

期間其實我娘親又去求神庇佑,亦都搵過中醫幫佢按摩同用氣功幫佢,可能都有D功效所以佢先捱到咁耐~~~

之後有一日又見到佢個女朋友,同我講話我細佬係因為我老豆走咗之後好唔開心,所以就造咁嘅事~~~開頭我都信嘅,不過尋日睇完我細佬部手機,再加上之前佢話會做嘅嘢最後都無做到,我就覺得佢講大話。因為之前佢話會幫我細佬捧牌(一個人一生只可以捧兩次牌,因為得兩個父母),其實覺得奇怪,又唔係老婆都肯~~不過佢想嘅我哋當然係順佢意啦,可能我細佬會好開心....不過最後佢都無做到,話我細佬出殯個日佢亞媽生日,咁妳講到妳亞媽生日我哋無理由叫妳來架嗎,所以叫佢唔好來,費時有沖撞~~~最後都係搵師傅幫我細佬攪掂....其實佢一開始話唔做,我哋都唔會怪佢,因為佢都係女朋友來啫~~~不過佢話做到最後先唔做就真係令人覺得唔係好得~~~唉~~不過算...總之問題解決到就唔洗理~~~

到咗尋日係我細佬出殯日,事情叫做攪掂晒,我可以幫佢做嘅已經做晒啦,希望來生會行返一條好嘅路啦。其實有屋企人過生,真係有好多嘢要攪,好在之前係 Blog 到識到一個人,佢從事呢一行,基本上所有嘢都係一條龍,唔似我老豆走個時,有好多嘢都係要屋企人親身去攪,分擔咗唔少嘅嘢~~~

其實家下重有個問題,就係我娘親家下變咗一個人住,無人睇住佢~~~所以都重有嘢要攪~~~
好彩嘅係佢係過咗我最繁忙嘅時間之後先走,都幫咗我唔少

不過,經過呢件事發覺如果真係有人想輕生,真係要諗下你身邊嘅人先好做,因為你嘅一個決定,會為身邊嘅人帶來好大嘅痛楚。

最後,都係要講一句~~~細佬,你一路好走啦~~~

呢一篇文章,基本上係雜亂無章,我諗到咩就打咩,有睇嘅人請見諒~~~

34 則留言:

  1. 回覆
    1. 有心...其實我感覺不大,反而擔心我娘親...

      刪除
  2. 加油!伯母要你撐住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,不過要諗諗之後點安排....

      刪除
  3. 始終點都要搵辦法照顧阿媽就真。

    回覆刪除
  4. RIP!!! TAKE CARE your mother and yourself too!!

    回覆刪除
  5. 家家有本難唸的經 . . .
    Ben 哥, 轉你一份報上文章. 加油啊. 和母親需要大家互相的支持!!
    http://paper.wenweipo.com/2010/03/26/PL1003260003.htm

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享...其實經歷咗幾次...
      我個人對生離死別都睇下好淡..真係人生必經階段
      體會到嘅就係要珍惜眼前人...

      刪除
  6. My condolences to you & your family. Be strong !

    回覆刪除
  7. 好好照顧伯母的身體和心靈,佢應該好傷心,要抽多D時間陪下佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 會睇多D佢,因為家下佢應該重未接受到...

      刪除
  8. 唉,一輪無出post,估唔到一出就係sad news。感覺中的你都係啲好有條理和有能力嘅人,希望你可以順利處理好事情及伯母節哀順變。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心...
      大部份嘅事都安排好...
      呢個可以講係世事多變幻,真係唔知下一分鐘會發生咩事,所以要珍惜人前人和事...

      刪除
  9. 保重Ben. 希望你和你媽媽往後日子會更珍惜雙方的相處時間和機會....
    世事變幻無常, 只能珍惜眼前人和事!

    回覆刪除
  10. RIP, take care ah Ben and your mum. Add oil ah!

    回覆刪除
  11. RIP
    好好睇住伯母.
    我E兩年也發生了很多事, 真是家家有本難唸的經.
    我媽媽也是長期糖尿病患者, 去年我父親走後, 我媽個腎開始差, 跟住仲要洗腎Tim. 如你有任何E方面想知的事, 可隨時找我

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!
      妳都要好好睇住伯母
      都要好好照顧自己....

      刪除
  12. 留意下你媽媽的情緒,發生這件事,她一個人住,身體又唔好,老人家會好多嘢諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好多嘢諗,家下都諗緊點安排法...

      刪除
  13. 失去至親,我都經歷過, 希望你已平伏心情!從新上路!

    回覆刪除
  14. Long time no see, back to HK finally la after 2 years of hardship, wish you all well old friend!

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome back, so how are you recently ?

      刪除
  15. 世事難料,想唔到伯母有病多年,竟然令弟先走。忙都要保重呀。

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...