2013/12/02

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 4 (2) Sevilla 我哋迷路了,沖沖下涼忽然無咗電 (好驚囉)

Day 4 29/10/2013
Granada > Cordoba > Sevilla

行走里數 : 345km


Sevilla
參觀了的景點 :
都市陽傘 Espacio Metropol Parasol、塞維爾市政廳 Ayuntamiento de Sevilla、塞維爾大教堂(Catedral de Sevilla y La Giralda) (或稱希拉達塔(La Giralda)、阿卡乍堡(Reales Alcazares)、阿卡乍堡入口獅子門(Puetra del Leon)、狩獵中庭(Patio de la Monteria)、仕女中庭(Patio de las Doncellas)、黃金之塔(Torre del Oro)、西班牙廣場(Plaza de España)


食完嘢我哋就驅車去 Sevilla ,要揸成兩個幾鐘。去到我哋就首先去攞房先,呢到好似一個迷宮,兜來兜去到係個個位。事緣咁啱我哋去個間住宿有一條路整路,所以封咗,個GPS不停咁要兜返去行呢條路,我同 GPS好熟架,佢想點我唔知咩,所以最後我都無跟佢指示行。去到一個有得停車位,我就行去睇下點行先得。最後都俾我哋去到,不過兜一圈要成十幾分鐘先返到來,因為佢哋嘅路好多都係單程嘅。去到住宿個到,按極門鐘都無人應,好在等咗一陣終於有人出現。
呢一間住宿我哋會住兩日,不過入面嘅裝置就無咁靚仔,原先就諗住 Book 另外一間嘅,不過個一間無得係住宿到用 Wifi ,只可以係大堂到用,所以最終都係揀呢一間。同個負責人攪好晒D手續,然後就去泊車,呢間住宿有地下停車場,不過入口都真係幾窄同埋條路有好斜。經過第二朝個教訓,都係要慢慢入去會安全D,都唔知點解架車個底咁低嘅,好小心咁入到去泊好車,然後上房放好晒D嘢就出去睇嘢啦。













係住宿附近其實都有D食店同埋有間超市,都幾多嘢買。係最近嘅一個景點就係睇呢個都市陽傘 Espacio Metropol Parasol嘅景點,尋日係電視到見到無線有個旅行特輯三個小生去旅行都有去睇呢個景點,不過唔知點解佢哋可以行上去睇,可能其實係可以,不過我哋就無入到去睇。






都市陽傘(Metropol Parasol)俗稱道成肉身廣場的蘑菇(Las Setas de la Encarnación),是西班牙塞維亞的一座木建築,位於舊城的道成肉身廣場(La Encarnación),由德國建築師于爾根·邁耶-赫爾曼設計,20114月建成。它有15070,高約26,號稱世界最大的木建築。
都市陽傘共有四層。地下為Antiquarium,展出在此發現的羅馬和摩爾遺址。一樓為中央市場。 二樓和三樓為全景露台和餐廳,可供觀賞市中心景色。

睇返D資料,原來真係可以上去架….之後我哋就行去睇呢區嘅大教堂,係D大教堂附近重會有D馬車係到嘅~~



影完相我哋就去搵食,順便去探路,因為係網上面有人去個一間叫La Carboneria 酒吧,只要買嘢飲就可以有得睇呢個免費嘅佛朗明哥舞表演。原來由大教堂行去間酒吧都幾遠下,去到確認咗個位置,然後就返去住宿附近,原來由住宿去呢個地點都要半個鐘。之後就去到住宿附近嘅超市到買嘢整來今晚食。食完嘢就上網搵下呢個佛朗明哥舞表演,開頭見到D資料話2200就會開始佛朗明哥舞表演,點知再睇多D資料話原來係要成2300到先開始,咁睇完咪成12點幾成點先返到來,同埋呢間酒吧離我哋住宿其實都幾遠,所以最後我哋都係無去到睇呢個Show


咁唔出去,就去沖涼啦,見有洗衣機就洗下D衫褲啦,又見有少少凍就開埋暖氣。點知沖沖下涼突然電掣跳掣喎,嘩~~失驚無神攪D咁嘅嘢呀大佬,我重係淋濕咗無著衫個喎,重要好似拍戲咁,淋濕咗個頭,搽咗洗頭水,突然無電(啦~你唔好係到笑呀!!)~~~衫係咪要考驗我求生本能呢 ? 又來一個考驗 ~~

好在嘅係呢一個係儲水式熱水爐,重有熱水可以沖涼,個一刻我就當洗頭水入眼,合埋眼沖乾淨D洗頭水先。再行出去,好在平時去旅行都有帶電筒啫,即刻攞出來先。個一刻諗點攪呢?個頭洗濕咗,涼又未沖完,唔通要著返衫出去搵負責人(其實負責人都係住埋係同我哋一層,重要係一個靚女來架)。再諗諗,個電掣有機會係屋入面,咪周圍照下囉,好在!!個總掣係門口附近,即刻開返個總掣,但係過一陣有跳過喎。於是就諗可能係 overloading,咁就熄咗個暖氣,教細個熱水爐,熄埋部洗衣機。再開過,終於維持到可以沖埋個涼都無跳掣。後來我又開返個暖氣同埋洗衣機,但係都無跳,睇來應該係熱水爐問題~~~

8 則留言:

  1. Espacio Metropol Parasol is quite special. I like it.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...原來呢個陽傘可以上去個喎,我都係睇三個小生去旅行先知,因為D書無講過,網上面又無人講可以上去

      刪除
  2. 車上黑盒自己帶去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....自從幾年前係土耳其自駕遇到一件事之後就買咗一個用來去旅行用

      刪除
  3. Oh! 我miss 左這個"都市陽傘"

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳去個時可能未起好喎...我Google個時有部份都重起緊

      刪除

來到留返句說話先走啦...