2013/09/04

yBlog 搬去 Xuite

搬咗成兩日一D進度都無...都唔知佢要搬到幾時...


順便又 click 埋搬去 Tumblr ,因為yBlog已經唔可以寫嘢,不過都係無反應~~~

6 則留言:

  1. 我仲慘 back up完 佢比條link我 諗住download啦,佢話我zip file係0喎,攪咩架,煩爆,好想算啦,吾玩:’(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...佢將妳係 blog 入面嘅變做 zip 俾妳 download ,我都有成7個zip file...
      慢慢攪啦...咁妳有幾多個呀 ? 最後個個 zip file 入面會有妳D blog 文,可以import入去 blogspot 不過就會無相。今朝話個 tumblr 未匯入到,個到就攪掂咗....如果妳唔識點攪,可以問下我嘅...

      刪除
    2. 係呀...佢將妳係 blog 入面嘅變做 zip 俾妳 download ,我都有成7個zip file...
      慢慢攪啦...咁妳有幾多個呀 ? 最後個個 zip file 入面會有妳D blog 文,可以import入去 blogspot 不過就會無相。今朝話個 tumblr 未匯入到,個到就攪掂咗....如果妳唔識點攪,可以問下我嘅...

      刪除
  2. 好用嗎....搬到D舊BLOG嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. blog文可以全搬,但係如果個篇blog文係係yahoo入面的話,就會睇唔到

      刪除
  3. 好用嗎....搬到D舊BLOG嗎?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...