2013/09/02

YBlog Backup 完~~~


Backup 完就會出現呢個畫面,之後就要 Download 啦 ! 我寫咁少都有成7個File,咁個D日日寫嘅咪有排 Download...
不過開咗兩個 File 來睇,好多都係相來嘅,重未見到 Blog 文嘅 xml file



6 則留言:

  1. 對上次yahoo 我用咗幾日時間來轉,朋友用了個幾星期><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係寫好多嘢,所以快啲!不過家下啲人開始備份,就會開始慢!我個個都要兩個鐘!

      刪除
  2. 好煩,咩吾係y blog話幫我們轉去咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. yblog 幫我哋轉去 tumblr 或者係 xuite 咋

      刪除
  3. E! YAHOO通知我BACKUP完, 但只有開始時間及完成的時間. 沒有SHOW所有的LINK, 咁即係得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會有有一頁有D link 嘅,可能要遲少少先出現都唔定

      刪除

來到留返句說話先走啦...