2013/09/14

我個名叫毛毛

佢叫毛毛,係舊年我個同事係愛護動物協會領養嘅,不過我同事屋企已經養咗兩隻,而毛毛又唔識自己去廁所大小二便(係呀!我同事啲貓自己去廁所攪掂,唔洗貓砂架),加上佢個女又忙緊考升中試,所以就問我有無興趣養佢啦!見佢個樣儍下儍下咁就養佢啦,加上我屋企又淨返一隻老貓,等佢返來多個伴都好!話咁快就同佢生活咗有一年啦!講返毛毛佢第一首個主人唔知點養佢,攪到佢有一隻眼發痰,最後要切除先得,所以佢家下係獨眼貓,有時啲距離感會差啲!但係佢啲彈跳力真係非常勁,應該可以跳到一米高,佢好鍾意襲擊啲飛行物體架……又鍾意玩啲廢紙整嘅波,會担返來俾你掉俾佢追來玩,成隻狗咁……





posted from Bloggeroid

5 則留言:

  1. 佢第一手主人可能冇同佢抹眼?
    因為見佢都唔係唐猫、雖然唔知毛毛係咩種、但鼻扁嘅猫多眼屎、可能要毎日同佢抹吓會好啲。亀亀都要抹呀…

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係英國短毛,應該係無幫佢抹眼所以就發痰,然後就遺棄佢...所以佢都好似有D陰影咁架,有D突如其來嘅聲佢就會好驚...
      我家下一日幫佢抹兩次...
      眼屎就無咩,眼水就多..

      刪除
    2. 呀..佢係異國短毛至啱...

      刪除
  2. 我覺得猫嘅彈跳力真係超勁!!! 我睇過一個video, 有隻猫可以彈跳成兩米幾高!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...真係好勁..我第一次見到個時都 O 晒咀,點解會跳得咁勁嘅...

      刪除

來到留返句說話先走啦...