2013/09/06

yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (1)

見到有 blog友出咗篇教學文,真係好正,要推介一下先得
之後佢已經教點樣可以令搬咗嘅 blog 文D相出現返,不過呢...過程就要做D嘢,唔係個個人識。今舖應該好多人都可以做到啦,不過就會無晒D留言....但係都係一個好選擇來嘅
過程我簡單講講先,詳細去佢個blog到睇下佢個搬屋記,就可以知道點攪

過程 :
(1) 首先要將 yblog 嘅嘢搬去 Tumblr ,yblog 已經有提供呢個叫"體驗Tumblr",跟佢D步驟做就得,我有成2004篇(原來我都有咁多篇~),都要搬幾耐,所以我夜晚Click咗,第二朝就見到佢完成咗

資料開始轉移時間:2013年9月3日下午9:23

資料完成轉移時間:2013年9月4日上午7:43

(2) 去 WordPress 開個 Account 先 (wordpress.com),之後入到去就係個 Dashboard,Dashboard 就係係你icon下面到Click一Click就會見到下面個幅圖1同2..
之後就會見到下圖嘅畫面,然後就揀 Tools
又之後就會出現下圖,咁就揀 Import

咁跟住就會出現下圖,會見到一大堆可以Import嘅Blog,咁就揀今次嘅主角 "Tumblr"
咁揀完就會出現下圖,咁你就要入返 Tumblr嘅資料,然後就揀Import,佢就會開始架啦...
之後呢...就係等....我有2004篇,要幾耐呢??


攪咗幾個鐘之後就完成咗...之後就要匯出個 wordpress 嘅 xml file,不過其係 wordpress 入面有樣嘢就係 categories,佢全部都係 uncategorized...睇落去好唔順眼,其實係可以 bulk action 改,不過你要先前加返D 你自己想嘅 categories 入去,但係加咗入去會有你自己個個同埋佢個個 uncategorized,都係咁唔順眼...要唔見就要一個個咁 edit 返,家下都係唔攪住呢樣先,試下 import 返入去 blogspot 到會有咩效果先...

都係係 Tools > 輸出 > Download Export File



轉換Wordpress XML到Blogger XMLhttp://wordpress2blogger.appspot.com

不過我就失敗咗啦,可能有成2004篇Blog文佢轉唔到出來,咁點算呢 ??? 嘻嘻...我無咁容易放棄嘅...又俾我諗到個方法喎...下回再講

8 則留言:

  1. 我想問你做唔做到 wordpress xml -> blogger xml?

    http://wordpress2blogger.appspot.com

    呢步應該比較麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 失敗咗...因為可能係有成2004篇blog文嘅關係,不過我又諗都另類方法,成功轉到去 blogspot~~~家下有嘢做,遲D同你分享

      刪除
    2. 你有BlogTrans,用佢試試。

      刪除
    3. Blogtrans試過啦,應該格式唔啱,所以轉唔到!我用咗wordpress入面啲function成功轉入入來blogspot啦

      刪除
  2. 你講到咁鬼複雜, 我呢D十十下嘅都唔知識唔識搬天架( ? _ ? )

    回覆刪除
    回覆
    1. (1) 由 Yahoo 搬去 Tumblr , Yahoo 有得一按個掣就會幫妳搬
      (2) 將 Tumblr 嘅 Blog 文匯入到 WordPress,步驟只係你要係 WordPress 到開Account ,然後就 Import 返係 tumblr 嘅 Blog 文,又係按幾下掣就得,呢一篇"yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (1)" 就得
      (3) 就係將係 WordPress 嘅 Blog 文匯出,我試過只要係"輸出"到用 "Date Range",將佢一年一年咁(如果轉換唔成功就半年)嘅 Blog 文匯出
      (4) 去 http://wordpress2blogger.appspot.com/ 到將 WordPress 嘅 Blog 文轉換到去 Blogspot 嘅格式
      (5) Import 入去 Blogspot ,攪掂食碗麵

      刪除
  3. Ben, 咁D相的LINK點呀?如果之前係放左係YAHOO!BLOG到,D LINK係咪要RE﹣SET過呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單D講係將D相放係 Google Drive 入面,然後一次過改變每一篇Blog文入嘅相嘅位置,所以完全會同Yahoo脫離,就算Yahoo摺埋都唔會有影響。不過我重Upload緊D相,睇來要 Upload到聽日先可以完成,咁先可以睇到DLink...

      刪除

來到留返句說話先走啦...