2013/09/03

2/3 成功匯入 yblog

係網上面搵咗一大輪,終於發現有人做係其他 Blog  Import D blog 文入去 eBlogger到,詳細嘅嘢我 Copy 過來先(因為佢都係放係yahoo到,遲下就會無咗),原文係呢到

********************************************************************************

如何從YAHOO搬家到BLOGGER


先說,我搬家了。
但也不是實際上的搬家,是網路上的搬家。

我把我的部落格從這裡搬到自己之前用慣了的BLOGGER系統上,雖然說我花了點時間試著讓自己習慣這個系統,而且也冠冕堂皇的說了一堆理由來說服自己(當年的理由請點←)  

總之,我利用這個部落格交到一些朋友,也取得某些認証。

當年我也說過,因為當初的時間不怎麼充裕,實在變不出什麼把戲,好不容易現在時間多了點,想一想還是回到自己用得比較習慣的系統下好了。對啊,我之前是用BLOGGER的,而且一寫就是三年多。而在更早更早之前,我是用MSNSPACE的,那個地方斷斷續續的也寫了兩年左右的時間,這麼一算,我寫部落格七年有了耶!

在當年那篇理由裡,也寫了一些關於YAHOO部落格的小小心得,應該也該算是從BLOGGER轉到這裡來的陣痛清單吧!當這些清單上的痛苦指數慢慢累積之後,久而久之的自然而然的就生出想搬家的動力,我想我腦海中的思緒運轉差不多是這樣的方式。

當然也不是單純的對於YAHOO部落格服務的不滿意,就像我當初說的,YAHOO的使用方式很直觀,不需要太多網頁相關知識就可以用得很高興。但其實你知道,我知道,大家都知道,其實YAHOO部落格可以做的事情能夠有更多。

而讓我開始想搬回BLOGGER的動力之一,是因為前陣子我開始用GOOGLE的PICASA這個小程式來整理圖片。這神奇的小工具之前我也有用過,但還沒有像現在這麼強大,而且當年好像只有FOR WINDOWS的版本,MAC上是沒有的。這個軟體神奇的地方在於,他可以做到像蘋果電腦自家的iPhoto類似的功能,讓我可以毫無痛苦的轉換軟體,當然能讓我順理成章的成了愛用者。

PICASA最強大的功能在於,可以用來把照片從相機裡輸入到電腦裡,而且按照日期做管理。再加上PICASA也能夠製作簡單的影像效果,PICASA本身也是由GOOGLE豢養著的相簿服務,可以直接把照片上傳到GOOGLE的網路相簿裡。也就是說,這程式幾乎可以包辨簡單的影相處理(雖然功能還是比不上蘋果的iPhoto)。

從那篇關於COFFEE SWEET的文章裡你們可以發現到,本來老是打在照片右下角的網址,突然跑到照片上的任何角落裡,那些都是我用PICASA做出來的。

正是因為PICASA的原因,讓我想起了好久好久沒有再碰的BLOGGER。

然下定決心要搬家了,就要好好的搬,有效率的搬,最好是可以找到某個工具來協助我進行。

BLOGGER支援文章匯入,但YAHOO部落格卻不支持文章匯出。所以我必需要想辨法找到方法把YAHOO這裡的文章轉變成BLOGGER支援的.XML格式。

這時我找上了痞克邦PIXNET。

因為PIXNET個很好用的搬家工具,可以把整個YAHOO部落格的文章吃過去,也支援MT格式的匯出功能。為了讓我很方便的搬家,所以我找上了PIXNET這個地方當中繼。

關於詳細的作業流程,請看這裡

有了個PIXNET的帳號之後,也在痞克邦強大的搬家服務協助之下,我在PIXNET上有了一個和這裡完全一模一樣的部落格。接著,我把被複製到PIXNET上的內容再次的匯出成.XML格式。

而雖然同樣都是.XML檔,但BLOGGER支援的文章匯入功能並不吃直接由痞克邦匯進來的格式。所以我得再找個工具把這個檔案轉成BLOGGER吃得下去的那種。

所以我又找上了BLOGTRANS,同樣的,詳細的作業流程請直接點選連結。

按照相關的說明,我把從痞克邦那裡備份來的.XML格式檔轉成BLOGGER認識的那種,也很順利的按照相關的指示完成所有的文章匯入功能。然後,我就把這裡的文章很成功的搬到BLOGGER上的新家去了。

當所有的一切宣告完成之後,我在這裡懷著異樣感激的心情寫下這篇文章,同時也宣告著我搬新家的消息。

我的BLOGGER依然被沿用 Mr.神經不正熊的舊名,同樣想默默的寫著低調的網誌就好,但更重要的是。



    歡迎舊雨新知繼續光顧    

從此之後,麻吉熊在BLOGGER上過著幸福快樂的生活,這段話拿來做故事的結局很棒。

2010/03/29發現圖片依然引用自PIXNET,一下子就會突破每日流量上限,這幾天會進行圖片的整理。

********************************************************************************
佢係將台灣個 yahoo blog 嘅 blog 文匯出(香港個個無呢個Function,不過家下有啦,因為就摺埋),然後就去 PIXNET 到將 yahoo 匯出嘅  xml file ,匯入去 PIXNET,然後再匯出另一個 xml fil ,再用一個叫BLOGTRANS嘅程式匯出一個啱 blogspot 食到嘅 xml file。不過我試過匯入去 PIXNET之後,其實係 yahoo blog 嘅相係睇唔到嘅,不過D Blog 文就全部係返到...所以就無做佢最後一步,用一個叫BLOGTRANS嘅程式匯出 Blogspot 嘅 xml file...


因為我手上其實已經有 yblog 匯出來嘅 xml file ,所以我就直接用BLOGTRANS變一個啱 Blogspot用嘅 xml file,匯入一個類似咁嘅 file "hk-blog_2013-09-02_article.xml",不過係唔成功嘅,因為個程式話佢D日期唔 Match...


咁我當然係唔會放棄啦,又試下另外一個 file "hk-blog_2013-09-02_Moveable-Type.txt",呀~~得喎..






首先揀匯入 > MT 檔案



將你係 yblog backup咗嘅 file 入面解壓返一個入面有兩個 xml 同一個 txt file 嘅 zip file,通常係最後個個,我就有7個 zip file download 咗,係第7個到搵都呢3個files

之後就會見到你D blog 文

然後就揀  匯出 > Blogger Atom XML

 之後佢就會叫你俾一個 file 名佢,我就打 to blogspot.xml,名唔重要,最重要係後面".xml",之後就可以去 blogspot 到匯入喇

Blogspot 匯入程序:

係主頁搵 "設計" ,之後就會入去呢一頁

然而就揀 " 設定" > "其他",就會見到下面呢個畫面



然後係"網誌工具"到揀"匯入網誌" > 揀返你之前整好個 xml file ,我頭先個個係 to blogspot.xml,入埋防止碼就按"匯入網誌",就掂架啦....


不過就無相個囉...好過無啦...所以咪叫 2/3  成功匯入 yblog






















20 則留言:

  1. 那你用了多少時間去完成?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗兩個幾鐘咋..因為我10點幾開始..

      刪除
  2. 多謝你詳細的介紹。期待你餘下1/3搬家成功

    回覆刪除
  3. 唉,我昨晚按左back up仲未有mail既,慘啦,吾通失敗:’(

    回覆刪除
  4. hi Ben,我back up完啦,我吾明佢話果個咩中華電訊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Iris,
      個個係 Xuite 個營運商,妳照申請就得..

      刪除
    2. Iris,
      個個係 Xuite 個營運商,妳照申請就得..

      刪除
  5. 我今日完成搬家,連相,你可以入來睇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗...不過呢...我係 windows...你係 Apple..等我試下先

      刪除
  6. 我一早就搬,所以好快備份完,コーさん 你個方法幾好喎,等我又試下先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你話有七個file,即係差不多over 1 gb,估唔到快過我備份完。

      Tumblr唔支援留言 ,要注意。

      刪除
    2. 我見你話有七個file,即係差不多over 1 gb,估唔到快過我備份完。

      Tumblr唔支援留言 ,要注意。

      刪除
    3. 我個2/9個日上午10點幾見到佢出現咗個備份網頁,咪申請囉,又可以喎,咁佢寫12點先開始,可能無咩人,所以咪咁快囉。我差不多有成1.9GB嘢zip咗落來...試過你個個辦法,放相去 Wordpress,然後改path ,都 work 個喎,不過放係 Wordpress D相個名就唔同咗,所以要改..

      刪除
  7. 回覆
    1. 都要啦..得閒研究下先啦...

      刪除
  8. 多謝你我詳細資料,不過好似好複雜咁播. 希望我可以順利完成啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢試下,最緊要唔好整到個原本嘅 file 就得,同埋個 blogspot 新開,唔鍾意咪del咗佢再來過,我都del過好多次

      刪除
  9. 我都仲未係yahoo備份,有人話yahoo無比條zip link 佢? 我想問用邊種format去備份?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...