2013/09/08

Yahoo 到 Blogspot 另類方案 (3)

家下試咗幾次都唔成功匯入D 相,應該係 Google Drive 問題,睇下有咩方法可以解決先

有 Blog 友已經成功匯入,步驟好詳細,大家可以跟住做...

轉戰Blogspot的分享系列(五)﹣ 真正的輕鬆搬家(大成功分享)

6 則留言:

  1. 你用browser upload相去google drive, 定係用google drive desktop application?

    我用google drive app, 好快upload完。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 browser 架...我諗應該係權限問題...今日再試過upload又睇到啦..

      刪除
  2. 你用browser upload相去google drive, 定係用google drive desktop application?

    我用google drive app, 好快upload完。

    回覆刪除
  3. Hello Ben... sorry, 我覺得好混亂, 其實是否跟這位nlog友, 就可以將Yahoo blog的文章, 連相片和回應, 全部過倒去blogspot?
    另外, 請問你點樣在已有的blogspot中, 再增加一個新blog呢?? 唔好意思, 我其實有無限咁多疑團呀.....想喊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ben, 我開到新嘅blog喇!! 請問, yahoo blog備份後轉過 wordpress, 是否相及回應都可以過檔得到呢?

      刪除
  4. Hello Ben... sorry, 我覺得好混亂, 其實是否跟這位nlog友, 就可以將Yahoo blog的文章, 連相片和回應, 全部過倒去blogspot?
    另外, 請問你點樣在已有的blogspot中, 再增加一個新blog呢?? 唔好意思, 我其實有無限咁多疑團呀.....想喊!

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...