2013/09/07

yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (2)

簡單來講其實成個步驟係咁的

(1) 由 Yahoo 搬去 Tumblr , Yahoo 有得一按個掣就會幫妳搬

(2) 將 Tumblr 嘅 Blog 文匯入到 WordPress,步驟只係你要係 WordPress 到開Account ,然後就 Import 返係 tumblr 嘅 Blog 文,又係按幾下掣就得,呢一篇"yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (1)" 就得


(3) 就係將係 WordPress 嘅 Blog 文匯出,我試過只要係"輸出"到用 "Date Range",將佢一年一年咁(如果轉換唔成功就半年)嘅 Blog 文匯出 (xxxxx個個係你哋自己個登入名稱或者係Blog 名)

(4) 去 http://wordpress2blogger.appspot.com/ 到將 WordPress 嘅 Blog 文轉換到去 Blogspot 嘅格式

(5) Import 入去 Blogspot ,攪掂食碗麵





好啦...尋日講到因為轉換Wordpress XML到Blogger XMLhttp://wordpress2blogger.appspot.com唔成功,咁點算呢 ?
我呢..咩都試下嘅,忽然之間諗起..WordPress入面有個 Categories 嘅 Function
咁我就叫佢做"分類匯入"啦

有D嘢想大家注意下先 :
(1) 如果你個 Blogspot 係未正式出過 Blog 文嘅就可以直接係呢個 Blog 到試,但係如果原先已經有嘅又唔想攪亂,就可以開多個 Blog ,Blogspot可以係你個Account之下開幾個  Blog 都得,我都開咗幾個啦...
(2) 如果 Blog 文少嘅,可以直接由 WordPress 到匯出,然後轉換Blogspot格式,在匯入到Blogspot,有 Blog友試過係得嘅,詳細嘅步驟可以去佢個Blog到睇搬屋記,我到係跟佢學嘅

(3)可以用 Date Range 來將某一段時間嘅 Blog 文匯出都得,我試咗係得架啦...所以可以 Skip 咗步驟(2)~(11)但係如果你想有其他用途都可以用Categories個方法。
(4) 呢個方法係唔可以將係 Yahoo嘅留言轉埋過來,因為Tumblur將D留言Del咗


步驟:
(1) 去返你自己個 WordPress Account 到,係你自己個Icon到揀返個 Blog


2. 入到去就揀 "Post" > "Categories"
3. 然後就自己加返D分類名 (懶嘅可以求其作個名都得,至緊要你自己知係咩來就得。係(1)到入你想分類個D Blog 文嘅名,(2) 呢個其實可以唔洗入,不過我Copy & Paste 就順手 Paste 埋,(3) 按 "Add New Category"
4. 完成晒你想要加嘅分類名之後,就要去Tags個到,係 "Post" 到揀 "Tags"
5. 入到去 Tags 到係左手邊個到有一堆分類,其實之前係 Yahoo Import 入來個時匯入來嘅 Tags ,如果呢個可以用 Tags來做分類Export就可以慳返D功夫..好,繼續...咁因為佢原來有Tags嘅內容,就你就可以用呢個Tags嘅名去Filter D 你想要嘅嘢。係(1)個到入返個個Tags嘅名,然後係 (2)到按 "Search Tags"
6.之後就會出現你想要搵嘅 Blog 文,然後你就按係 Post 下面個數字
7.就會出現下面幅圖,所有都係關於你想要嘅 Blog 文。然後就 (1) 係個 Tags 到 Click一下,就會全部 Blog 文選晒,(2) 係呢格到選"修改",(3)Click "Apply"
8.之後就會出現下圖,你就要(1)係 Category到搵返你想呢一堆 Blog 文歸納入去邊一個 Category 到,然後就 (2) Click "更新"
9. 更新完成後,你就會見到係 Category 個一欄到多咗個你想要嘅 Category,跟住餘下個 D Blog 文都係做相同嘅做法~~其實我諗諗下,大家可以將分類個名變做A,B,C都得,然後就將你所有嘅 Blog 文匯入去呢幾個分類到,有機會可以唔洗咁多步驟
10.好,當你將所有嘅 Blog 文分晒類之後呢,就(1)揀返 "Tools"入面嘅"輸出"
11.入到去,然後就揀"輸出"
12. 入到呢到呢...就係可以Export呢到D Blog 文出去嘅地方,如果大家 Blog 文少的話,其實就唔洗分類就可以直接匯出,因為有Blog友試過係得嘅,不過佢就少過100篇,好似有七十幾篇。但係我有成2004篇就唔可以直接匯出,我都唔知原來自己寫咗咁多...係呢一刻,我又諗到其實又可以 Date Range 個個匯出D Blog 文而唔洗自己加D Category 入去D Blog 文到,係得嘅。講返我試咗個方法先,要係 Post 入面揀返你想Export嘅類別,然後就按"Download Export File",之後就 Save 返你想要嘅名,最緊要自己知道係咩Blog文嘅內容就得!

13.全部 Blog 文匯出後就要將 WordPress格式嘅 Blog 文轉到去適合 Blogspot用嘅格式。首先就去 轉換Wordpress XML到Blogger XMLhttp://wordpress2blogger.appspot.com到。然後就 (1) 揀先前係 WordPress Export 出來嘅 file ,(2) 然後就按 "Convert",(3)再Save
14.完成晒所有格式轉換之後,就要去返 Blogspot到匯入返頭先轉換嘅File喇,(1)揀返匯入嘅 File ,(2) 入碼,(3) "匯入網誌"。大家等匯入嘅同時留意下左下角會有個匯入進度睇到架...
15.成功匯入的話,會見到有關於個幾篇Blog 文嘅名出現...即係匯入程序進行中
16. 完成後就會見到你所匯入嘅 Blog 文入到去 Blogspot架啦...
17.好嘢...攪掂,之後你就可以重覆匯入 Blogspot 個步驟將其餘嘅Blog文匯入來 Blogspot

呢到就係我將所有由 Yahoo > Tumblr > WordPress > Blogspot 嘅 Blog 文放咗係呢到,大家可以去睇睇http://smartbenbenben.blogspot.hk/,啱的話就可以將呢一個 Blog 入面嘅 Blog 文正式匯入去你用個個 Blog 到








23 則留言:

  1. 我想問你2400篇文的Wordpress XML file大約幾大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多23mb呀...

      刪除
    2. 23mb又大咗d。如果斬件做到,好過download software. 等陣update篇文叫人去你到學斬件。

      刪除
    3. 好呀...去睇下先...

      刪除
  2. 你好叻呀~ 亦多謝你分享... 我原本已經搬緊BLOG... 諗住搬咗文再慢慢執相... 睇到你呢個方法又想試下... 但我又唔捨得啲留言 ~.~ 我想分享你BLOG到我BLOG.... 可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋我想問咁將wordpress 轉過嚟之後,啲相會唔會入相簿架?? 定淨係咁出現喺BLOG文度

      刪除
    2. 哈哈,我都係學人哋架咋..原文係上面第一位留言個位人兄整出來,我都係執佢口水味..
      你可以隨便分享都得,放得上來都係想分享啫
      之於留言,可能妳要開多個 Blog 用呢外一個方法將 yBlog 匯出來嘅 file 直接匯入來 Blogspot,不過就無相...可能睇呢一篇 (http://smartbenben.blogspot.hk/2013/09/23-yblog.html)
      由 WordPress 匯入來嘅係會見到晒D相架 (http://smartbenbenben.blogspot.hk/) 呢個就係我用呢個方法匯入Yahoo嘅Blog文啦..

      刪除
    3. 我就係參考咗你之前嗰篇BLOG而搬晒啲文連回應... 仲好開心啲回應仲出到啲名添 ~ anyway~ 多謝你嘅分享... 我會再諗下要舒服定要回應 XD

      刪除
    4. 又有新方法...等我試完分享下,睇下可唔可以留言同相都出現

      刪除
  3. blogspot 的圖片文件是在 blogger 還是一個 link 到 WordPress/Tumblr ?

    回覆刪除
  4. Ben Ben! 想問、
    ① 係未如果有意搬去blogspot, 咁我而家寫咗嗰啲Testing嘅BLOG先Delete咗去會好啲呀?
    ② 搬BLOG程序、先去Wordpress開個account, 之後去YBLOG将啲料save去什麼Tumblr、之後再由Tumblr転去wordpress,
    喺Wordpress度転Blogspot程式、最後先save去blogspot度。係未噉呀?
    我睇好耐都唔係好明。可能我未真正去yblog睇過啦、因為而家重忙緊搵好地方save BLOG.
    ③ 喺搬BLOG時係未可将之前啲banner同背景一次過搬哂?
    ④ 網誌分類;係未搬去blogspot時可自己set? 唔係好明。如果係嘅話而家啱啱開緊哩個blogspot唔好set網誌會冇噉乱?
    ⑤ 留言會唔會一斉搬得倒?

    sorry 我好鬼十、啲問題勁多(爆)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有發現新方法,可能相同留言可以共存..但係試下先

      刪除
    2. 試完記得去我到留言話我知呀!

      刪除
  5. Ben Ben! 想問、
    ① 係未如果有意搬去blogspot, 咁我而家寫咗嗰啲Testing嘅BLOG先Delete咗去會好啲呀?
    ② 搬BLOG程序、先去Wordpress開個account, 之後去YBLOG将啲料save去什麼Tumblr、之後再由Tumblr転去wordpress,
    喺Wordpress度転Blogspot程式、最後先save去blogspot度。係未噉呀?
    我睇好耐都唔係好明。可能我未真正去yblog睇過啦、因為而家重忙緊搵好地方save BLOG.
    ③ 喺搬BLOG時係未可将之前啲banner同背景一次過搬哂?
    ④ 網誌分類;係未搬去blogspot時可自己set? 唔係好明。如果係嘅話而家啱啱開緊哩個blogspot唔好set網誌會冇噉乱?
    ⑤ 留言會唔會一斉搬得倒?

    sorry 我好鬼十、啲問題勁多(爆)。

    回覆刪除
  6. 我昨天都試咗呢個搬法, 成功搬咗500幾編. 好簡單吓. 就系無晒D 留言. 同埋我本身超過YH 轉去Tumblr 嘅容量 . . ./TT\

    回覆刪除
    回覆
    1. tumblr個到你可以照搬架,不過有blog友話只可以搬一次,即係話你搬個一刻D Blog 文會係晒到,不過之後你再係 yahoo 到出嘅文就唔會係 tumblr 到出現

      刪除
    2. ?? 我理解系只可以系 yahoo 轉去 tumblr 限一次, 但唔會影響你 原本喺 yahoo 嘅內容, 一樣可以打包備份同 [輕鬆搬家] 不過, 即使真系唔 得我都無大問題. 嘿嘿嘿.
      多謝晒你地嘅努力 !!!

      刪除
    3. ?? 我理解系只可以系 yahoo 轉去 tumblr 限一次, 但唔會影響你 原本喺 yahoo 嘅內容, 一樣可以打包備份同 [輕鬆搬家] 不過, 即使真系唔 得我都無大問題. 嘿嘿嘿.
      多謝晒你地嘅努力 !!!

      刪除
    4. 你試下啦...家下有好多 blog 友都成功咁搬晒D留言同相過來啦...

      刪除
  7. Yeah! 用你lee個方法, 我終於攪掂左啦﹗Thanks so much, Ben! ^^

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...