2013/09/21

從香港Yahoo搬家到 Xuite 完成,但....

終於完成咗從香港Yahoo搬家到 Xuite(http://blog.xuite.net/smartben/hkblog),不過呢...D相全部都係睇唔到嘅..咁即係廢嘅。呢個 Xuite 入面都有個相簿嘅 Function ,我見到我之前係Yahoo個D相顯示返原先個個File名,即係唔係Yahoo改個一大串File名,問題可能係呢到都唔定。我去過其他成功搬家嘅 Blogger嘅 Xuite,都係有相同嘅情況出現~~~已經寫咗呢個問題去問 Xuite 啦,不過佢唔知會唔會覆我,因為之前問佢幾時搬家完成都無答過我...


好嘢,搬家完成....不過唔好開心住
基本上所有嘅網誌都搬咗過來
可惜嘅係,D相係無法顯示嘅...
睇返個網誌入面張相個名係原先Yahoo個個file名..
睇下搬咗去 Xuite 個D 相,D相嘅 file 名俾佢哋轉晒...






2 則留言:

  1. 恭喜!..我搬左一個漫畫blog...所有畫的畫(儲在相薄)都有齊(可能只得十幾幅)..所以覺得搬得唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就正啦,最緊要無咩問題出現.. :D

      刪除

來到留返句說話先走啦...