2013/09/13

觀塘CoCo壹番屋

尋日去咗觀塘,就順便去試下呢間叫CoCo壹番屋食佢個咖喱豬扒奄列飯,加多15蚊可以揀佢個套餐兩樣嘢,我就揀咗沙律同飲品其實重可以有雪糕同是日例湯揀嘅!個豬扒都叫可以啦,軟硬度適中!不過我本身鍾意淋身嘅豬扒,而佢個咖喱又真係幾好食喎,就係因為好味,所以成碟飯食晒!叫咗杯冰檸檬水,呀……佢係用支裝嘅蒸溜水俾你,又幾好喎!埋單要$94....








posted from Bloggeroid

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢d文係手機post㗎?

      刪除
    2. 係喎,Posted from Bloggeroid

      刪除
    3. 係呀...呢一篇係呀...第一個留言都係,呢一個 App 都幾好用喎...

      刪除
  2. 哈哈哈~我最鐘意食的咖哩你依間!
    你有冇試佢旁邊個樽配料?都好好味ga~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D咖哩汁真係幾好食..會不自覺食晒成碟飯..
      有見到,不過食完先見到呀... ~.~

      刪除
  3. 我以前久唔久就會去幫襯。
    而家少啲喇... ( ´益`)hihi.... 
    手機出BLOG都OK喎!今日我嗰篇整蛋成篇都係用手機打架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本個間掂唔掂...用邊一個 App 出文架妳
      家下我用呢一個試緊,可以睇留言同埋出留言,不過就未睇到其他人嘅 Blog
      https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.przemelek.android.blogger

      刪除
  4. The deep fried pork chop soooo attractive bor

    回覆刪除
    回覆
    1. yes...the taste is good..did you try it before ?

      刪除

來到留返句說話先走啦...