2013/09/15

輕鬆搬家 "搬家到Xuite隨意窩" 搬家進度

嘩~~都差不多有成十幾日啦,申請咗個輕鬆搬家 搬家到Xuite隨意窩都係一D嘢到無搬過,有改變嘅係佢將個提示版面改咗囉 !! 好在唔係靠佢寫 Blog 咋...唔係都唔知要等到幾時...

18 則留言:

  1. 哈哈, 原來我好過你DD, 我做咗兩日, 日誌100%, 相片50% . . . Xuite隨意窩 應該系YAHOO BLOGGER 比攻下了. . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉..其實上個星期我已經睇到有人兩個鐘就搬咗去,寫email去又無覆..

      刪除
    2. 我中咗招. . 好慘呀!!! 我唔知道原來由YAHOO 搬去Xuite隨意窩 前要先將D POST 全部公開. 我有D 只比自己友睇嘅POST. . 全部都上唔到Xuite隨意窩 . . . 個BACKUP 變咗得噃一小部份 . . 無晒意思 . . . . 〒▽〒

      刪除
    3. 吓...咁就真係瀨嘢喎..不過你有原裝個 Backup 無呀 ?

      刪除
    4. 有- 系無咗多一個完整backup 啫 . . .浪費晒d 心機. . .哈哈哈

      刪除
    5. 我個 Xuite 佢哋都完成搬家,不過係睇唔到相...廢嘢一個

      刪除
  2. Xuite好似“昆”你喎,無做過野。

    另外我見1733有friend搬完,效果麻麻。

    原本:http://blog.yahoo.com/ritalam/articles/page/1
    xuite: http://blog.xuite.net/ritalam0717/hkblog

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都睇過下 Xuite D人嘅Blog,都係覺得麻麻,不過諗住搬咗過去有個Backup,同埋又可以睇下可唔可以Link到D相,會唔會比Google 好D~~因為多相嘅關係GoogleDrive點都係有D出唔到

      刪除
    2. 如果純backup,我試緊另類方法。

      係成個blog原汁原味download係dropbox.

      刪除
    3. 咁過癮,即係將係Yahoo Backup 咗嘅嘢,包括 HTML個個file放埋係 Dropbox?!
      不過呢一個方法要改嘅嘢多唔多呢 ?

      刪除
  3. 你都整左咁多囉,可以吾使搬都得囉:-) 你啲字體我好喜歡呀,怎揀架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~Xuite個到都係當係Backup啫,家下主力都係呢到~~
      個字體妳指嘅側邊嘅定係主頁呢到呢..
      主頁呢到呢就係 "範本" > "自定" > "進階"
      頁面我揀 "Cherry"
      網誌說明我揀 "Cherry"
      文字標題我揀 "Just Another Hand"
      日期標題我揀 "Calligraffiti"
      小工具文字我揀 "Coming Soon"

      刪除
  4. HI, 係好! 估計現在人流太多, 我遲小小先搬....

    回覆刪除
    回覆
    1. Xuite 個到可以照搬,申請咗有得佢自己慢慢搬
      只要完成咗 Yahoo 主要Blog文搬來Blogspot就得架啦..

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個先係真係,個D係Backup,應該唔多用~~~

      刪除
    2. 好好笑!哈哈。 
      另外我都想知呢啲字体點Set、我嗰個BLOG啲留言鼻屎咁細睇到我豆鶏…

      刪除
    3. 個字體妳指嘅側邊嘅定係主頁呢到呢..
      主頁呢到呢就係 "範本" > "自定" > "進階"
      頁面我揀 "Cherry"
      網誌說明我揀 "Cherry"
      文字標題我揀 "Just Another Hand"
      日期標題我揀 "Calligraffiti"
      小工具文字我揀 "Coming Soon"
      入面全部都有得教字體大小

      刪除

來到留返句說話先走啦...