2013/09/07

Yahoo 到 Blogspot 另類方案 (1)

又發現新方法,今次係見到有個叫嘅 Blog通之廚房: Yahoo 搬家到blogger 步驟到睇到,佢個方法我都有諗過,不過就唔係將D相放係 Google Drive 入面,諗諗下放晒係 Google 入面其實都幾好喎...

Copy from 通之廚房: Yahoo 搬家到blogger 步驟

注意: 
以下純粹個人方法, 你整唔到的話, 我係無法幫你的, 你必須要有基本的電腦技術, 例如知道咩係find and replace, 要知點樣用notepad 打開xml 檔案, 如果這樣都不知道怎樣做, 就不要用我的方法, 試試找其他人幫你手了 

方法:
  1. 用我之前寫的方法, 先將yahoo的備份, 用blogtrans轉換成xml檔案, 但不要立即匯入blogger:
    http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blogger.html
  2. 用google account, 登入google drive, 再將整個yahoo備份images檔案夾(folder)上載到google drive
  3. 上載好後, right click images的檔案夾(folder), 選擇> share> share...
  4. 於Who has access 中, 按Change...>
    選擇public on the web
    Access: Can View
  5. 一切set好後, 再於 images的檔案夾 right click, 選show detail
  6. 記著右面出現的hosting 的網址
    例如: 
    https://drive.google.com/abcegfiglos
  7. 登出google drive (一定要登出), 再瀏覽剛寫低的hosting 的網址, 瀏覽其中一個相片
  8. 瀏覽器會顯示你相片的網址, 你會發現相片的明稱應該和你yahoo備份的一模一樣的, 所以copy相片名稱前的網址
    例如: https://drive.google.com/abcegfiglos/images/aaa.jpg 的話
    copy: https://drive.google.com/abcegfiglos/images
  9.  將轉換好的xml檔案, 用notepad 打開
  10. notepad 選項中選 Find and Replace
    Find: ../images
    Replace 剛才copy好的網址 (例如: https://drive.google.com/abcegfiglos/images)
  11. 當轉換好後, save, 再匯入google blog, 完成
等我試下先...完成咗又同大家分享..
不過 Upload 上去 Google Drive 到好鬼慢...

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 同你個個方法差不多,只係放相嘅地方唔同..

      刪除
    2. 我想知你個未改前嘅MT file幾大?

      刪除
    3. 未改之前,係Yahoo到download落來個個有成8.1mb到啦..

      刪除
    4. 8mb 還好,因為wordpress食MT file上限15mb. 我結合幾個方案,已唔洗download program為前題,寫咗last一篇搬家文。

      刪除
    5. 8mb 還好,因為wordpress食MT file上限15mb. 我結合幾個方案,已唔洗download program為前題,寫咗last一篇搬家文。

      刪除
    6. 好...睇下先...Thanks

      刪除
  2. 我而家匯緊到Tumplr喇,不過忘記打埋最後一個blog話比人知要搬!喺按完掣後先後悔,就馬上趕返入blog開篇新嘅係咁依打兩隻字啦! 佢又比我post倒嘢禾。
    好Worry係未真係搬緊架... 又話搬緊果時係唯讀嘅?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬tumblr唔會變唯讀,不過只可搬一次。

      刪除
    2. 搬去 Xuite 先會變唯讀

      刪除
  3. 我而家匯緊到Tumplr喇,不過忘記打埋最後一個blog話比人知要搬!喺按完掣後先後悔,就馬上趕返入blog開篇新嘅係咁依打兩隻字啦! 佢又比我post倒嘢禾。
    好Worry係未真係搬緊架... 又話搬緊果時係唯讀嘅?!

    回覆刪除
  4. Hello, add到你喇!!!
    唉....我好蠢, 好深唔識呀!! 請問有沒有更淺易的方法呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 淺易D呀...等我睇下有無先,再分享
      暫時最方便係搬咗去 Tumblr 先再打算,不過就無晒留言

      刪除
  5. Hello, add到你喇!!!
    唉....我好蠢, 好深唔識呀!! 請問有沒有更淺易的方法呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 淺易D呀...等我睇下有無先,再分享
      暫時最方便係搬咗去 Tumblr 先再打算,不過就無晒留言

      刪除
  6. btw, may I know how can i "分類"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為yahoo入面已經將D Blog 文嘅類別都Copy埋,所以妳一Import入去就已經有之前係Yahoo個分類係到

      刪除
  7. HI, BEN, 你好, 我電腦盲, 方法太深, 我攪唔到.....

    回覆刪除
  8. HI, BEN, 你好, 我電腦盲, 方法太深, 我攪唔到.....

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...