2013/09/21

Yahoo 搬家到 Blogspot 出唔到相...

經過咗一段時間嘅測試,係 Google Drive 入面嘅相開始係D Blog 文到正常出現,但係D相出來嘅Size就係原相咁大,出晒界,幾核突下...一D美感都無...我呢D追求美感嘅人,點都要整一整佢..

入過去佢D HTML 入面睇過個 height 同埋 width 呢兩個,個數又無咩特別,真係奇怪..不過如果有方法可以開D Blog 文一次過改晒D相嘅 Height 同 width 就正啦...
家下到係手動改...奇就奇在一篇篇入去睇,全部相都出現返個喎...
由 yblog 搬過來嘅相都係預設係"原始大小",要將佢變返做"特大"或以下(因應個人喜好啦),就可以....

出晒界,一D美感都無...我呢D追求美感嘅人,點都要整一整佢...
係 yblog 搬過來嘅
手動改咗個 Size 

小秘技 : 如果 Click 完你選擇嘅 Size 都係無反應,可以再 Click 一嘢"原始大小",之後再 Click 返你想選擇嘅 Size 就得...

8 則留言:

  1. 好野,終於可以留言。
    呢篇啱你:
    http://koosan.blogspot.hk/2013/09/batch-resize-image-in-blogger.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..我都係試下用個 G+ ,個留言同 G+ 各有各好,所以兩個都一齊用
      又有新嘢,好...等我試下先

      刪除
  2. Ben 哥, 湯美猫呀!! 我未搬 blog, 而家剛開始備份咋!! 唔介意就去 facebook search and add 我啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. FB 妳係咩名呀 ? 我好少用 FB....

      刪除
  3. 恭喜Ben成功搬妥..我連備份也未做哩!...不過見你搬過來的內容好似打完颱風一樣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~大致上都叫 OK 架啦...排版個D點都有少少唔同...
      咁妳幾時會做備份呀 ?

      刪除
    2. 諗住十月十日..好記嘛!...

      刪除
    3. 哈哈...雙十... :D

      刪除

來到留返句說話先走啦...