2013/09/11

Yahoo 到 Blogspot 另類方案 (5) 最終回 (應該係呱...)

經過無數次試驗、失敗最後都可以將Yahoo嘅相同埋留言轉晒去Blogspot..
其實其他Blog友一早就已經搬晒 D Blog文同相去新Blog到,係我先咁多問題,中間試過好多方法
需預備事項:
(1)   啟動  Yahoo 備份 http://download.blog.yahoo.com
(2)   開個 Blogger, Tumblr, WordPress Account (我所介紹嘅方法係唔洗用到 Tumblr 同埋 WordPress)

方法(1) : Yahoo直接匯入到 Blgspot
Yahoo搬去 Blogspot,利用一個叫 BlogTran(最新係1.1版,下載)嘅小型程式將Yahoo Backup咗出來嘅其中一個MT file(e.g. hk-blog_2013-09-02_Moveable-Type.txt) 轉到去適合Blogspot用嘅格式,不過出來嘅效果係淨係得Blog文,如果D相係放係Yahoo入面的話,係會睇唔到

詳細請參考 :

2/3 成功匯入 yblog


方法(2) :Yahoo直接匯入到 Tumblr
Yahoo搬去 Tumblr ,利用Yahoo提供嘅體驗Tumblr就可以將個Blog入面嘅Blog文連相一次過搬去Tumblr,不過只可以幫你搬一次,建議啟動咗Yahoo個備份先開始呢個體驗Tumblr,因為你已經唔可以再係Yahoo Blog到寫嘢。搬去Tumblr有相,但係就無晒留言

方法(3) :利用 WordPress 匯出到 Blogspot 格式的 xml file
Yahoo搬去 Tumblr,再利用WordPress入面嘅Tools就可以將Tumblr入面嘅Blog文同相一次過匯入到WordPress到,再用 WordPress入面嘅 Tools匯出Blogspot格式嘅xml file。然後就匯入到Blogspot,不過呢都係無晒留言,點解會要過 WordPress ? 因為用佢來入面嘅Tools匯出啱 Blogspot啱用嘅格式

詳細請參考 :

yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (1)

yBlog匯入到 Tumblr 再匯入到 Wordpress 再到 blogspot (2)


方法(4) : Yahoo直接匯入到 Blgspot,將相放到 Google Drive
Yahoo搬去 Blogspot,將相 Upload Google Drive,然後就將裝住相個個Folder成個Share to public,將呢個裝相嘅folder 路徑Copy低,然後用 Word 開啟呢個MT file(e.g. hk-blog_2013-09-02_Moveable-Type.txt),用 Find & Replace (Ctrl+H),將呢個 MT file 入面嘅 “../images/”轉換成你 Google Drive放相個 folder嘅路徑,完成後另存新檔。然後一個叫 BlogTran(最新係1.1版,下載)嘅小型程式將呢個MT file轉到去適合Blogspot用嘅格式再匯入去Blogspot到,呢一個係最完美嘅搬Blog方法,因為D相都係放埋係 Google

Yahoo Blogspot 另類方案 (1)

Yahoo Blogspot 另類方案 (2)

Yahoo Blogspot 另類方案 (3)



建議係你 Google Account入面另外開一個新 Blog用來試匯入整合咗嘅 Blog文同相,而當你成功咗之後,就要記得係匯入去你個Blog之前,匯出返家下用緊個 Blog入面嘅 Blog文,如果係無Blog文就唔洗開一個新Blog用來試啦,直接匯入去個Blog到就得啦。
呢個方法有其他Blog友一試就得咗,我呢唔知攪咩鬼,個Google Drive基本上係無 ShareD相出去,因為我係一次過 Upload by folder D upload Google Drive,然後先 Share,入到去個folder到見到D相係無Share到嘅,攪來攪去都係睇唔到,所以第一次係睇唔到相。第二次我就Upload by file,跟住就睇到啦,我有成萬幾二萬張相架~~但係都係有時睇到有時睇唔到。有網友又試過將D upload DropBox到,辦法應該都得,重有方法就係如果你有網上相簿的話,都可以將D upload 去你個相簿到,大前提係佢唔會將你個個file name 改變 !! 我呢重會試下有咩方法,有容易嘅就同大家分享,如果大家 Search開,有台灣網站有分享可以睇埋,因為台灣個丫嗚都係摺埋,佢哋都要搵地方搬,可能有D好方法分享都唔定 !!

其他網友提供嘅方法 :


大家重可以去 Google 下嘅,應該重有好多方法,梗有一個啱你用

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 有問題要通知Yahoo..之後佢就會幫妳攪 !! 妳未備份咩?

      刪除
    2. 我九月初已申請左備份,但直到現在仍沒有email比條link下載。寫信去反映,又無回音!睇嚟要人手搬!

      刪除
    3. 吓..咁真係要send email 問下佢喎,有D Blog send 完 email 好快就攪掂

      刪除
  2. 你好Ben,

    我是用你建議的方法4. 去做, 但做到

    修改MT.txt檔: 以Google Doc開啟之前上載的MT.txt檔案

    右Click檔案>選擇開啟工具>Google 文件
    跟住畫面就出了

    很抱歉,開啟檔案時發生錯誤,請稍後再試。

    可以點攪? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳就用Word係電腦到開呢個File,然後就用 "Crtl" + "H" ,然後就可以入 "../images/" 同妳放相條 Link

      刪除
    2. 等我試下, 我見你先前的BLOG也有提到這個方法。謝謝。

      刪除
    3. 你好BEN, 我用了word 係電腦開, 好似OK啦, 但我了BLOGTRAN匯入的方法, 文字、留言都OK, 但唔知點解出唔到相?苦惱

      刪除
    4. 出唔到相呀...妳有無試下直接放條link係個 Browser 到睇下開唔開到呢 ?
      譬如我有幅係咁嘅...
      http://4.bp.blogspot.com/-lKEqyUfA1KE/UdfRRQv6HoI/AAAAAAAAAcs/UJFP4OJjs-Y/s1600/P1030165.JPG
      妳試下妳放咗個到可唔可以開,有機會係Google Drive 到攞唔到D相

      刪除
    5. 多謝你BEN, 我昨晚做了幾次都沒有相,但再如你所說copy一幅相的LINK再用BROWSER開, 是開不到的, 於是便研究條相的LINK有什麼問題, 發現如你所提我地在用WORDS COPY google drive 相簿條LINK 一定要在最後加"/", 我就是漏了, 現在應該UPLOAD到, 很感謝你的幫忙。預祝你中秋節快樂。

      刪除
    6. 攪掂就正啦...哈哈...

      刪除
  3. 你好 !

    我的blog已經搬家了, 新網址係carinekok.com



    希望大家可以繼續保持聯絡 ~~



    Best regards,

    Carine

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀...正喎..自己開一個域名

      刪除
  4. 我都睇唔到相....係係條LINK 就開到WO

    https://googledrive.com/host/0B01auWdwU3Udb1Z6NTZZaVdUdnM/3.QIA9hznz5U9.H1FFLq3Q.jpg

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦...開到喎..
      我諗係 Google Drive 個邊有D問題
      妳再試下先...

      刪除
  5. Ben哥哥: 請問方法4內"將呢個 MT file 入面嘅 “../images/”轉換成你 Google Drive放相個 folder嘅路徑", 我沒有一條link有"images"呢個字,所指的係咪"hk-bog_2013-X-X_album"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...唔好意思,啱啱先見到妳個留言。咁妳有無一個 file 係 "hk-blog_2013-09-02_Moveable-Type.txt" 又或者係 txt 尾嘅 file 名嘅呢 ? 個個 “../images/” 係係個個 txt file 入面架,唔明再問我啦...

      刪除
  6. Ben哥哥:你指的是解壓後的file,對嗎?yahoo有2個folder畀我,個名都是XXXXXXXXXXXX-data,打開後,第1個有hk-blogXXXXX_index, hk-blogXXXXXXX_album 同埋hk-blogXXXXXXX_Movable-Type, 仲有一個folder全是照片,再另外一個folder全是blog文,總共5樣嘢,但Movable Type入面是記事本, 只有文字,沒有你說的Images的file。至於yahoo畀我的第2個folder就有hk-blogXXXXX_article 同埋一個全是照片的folder。個檔案名XXXXXXimages 就冇見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網 search 過下,原來 Yahoo 將入面D Link 改咗
      妳可以參考下呢一 Blog 睇下點做
      http://www.koosan.pw/2013/10/new-yahoo-backup-format.html
      有咩可以再問我喎...

      刪除
    2. 謝謝,等我爬吓文先。

      刪除

來到留返句說話先走啦...