2013/09/04

可以睇到相,但係~~~

係個網上面見都有人コーさん寫咗D Scipt...不過係 Apple 機嘅,主要係將原先將相嘅 path ,改去第二個位置,佢就建議去 wordpress,佢話張相個  file 名有90%係無改。我試過,係就係可以出到相,不過將相個名改咗,我咪要一張一張咁改囉...重有都唔知 Wordpress 會唔會摺埋,如果都係摺邁就大鑊~~又要整過...

4 則留言:

  1. 以前睇資料,wordpress 市場佔有率超過五成,而且多商用客戶,應該穩陣。

    YB 咁多年都揾唔多收費方法,又無係你個blog落廣告,我地又無俾錢,好難經營落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢有搵錢途徑摺埋嘅機會應該少D嘅,等我upload晒D相試下你個方法先...

      刪除
  2. 以前睇資料,wordpress 市場佔有率超過五成,而且多商用客戶,應該穩陣。

    YB 咁多年都揾唔多收費方法,又無係你個blog落廣告,我地又無俾錢,好難經營落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢有搵錢途徑摺埋嘅機會應該少D嘅,等我upload晒D相試下你個方法先...

      刪除

來到留返句說話先走啦...