2013/09/04

由Yahoo匯入來會係點呢 ?

講咗話匯入咗都無放出來,係因為想試下D嘢,不過暫時都係毫無頭緒~~~
放條 LINK 俾大家睇下先

Blogspot 其實都幾過癮,係同一個Account入面可以開唔知幾多個唔同名嘅 Blog ,總之個名無俾其他人用到就得~~~正...

4 則留言:

  1. 好偶然睇到你搬blog過程好有用!
    等我可以參考下!
    我add咗你等以後多啲交流下

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我都係試下咋,試到邊D得就寫低,一陣有Blog友問起可以俾佢睇嗎...
      咦,你啱啱去完西德,感覺如何啊 ?

      刪除
  2. 好偶然睇到你搬blog過程好有用!
    等我可以參考下!
    我add咗你等以後多啲交流下

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我都係試下咋,試到邊D得就寫低,一陣有Blog友問起可以俾佢睇嗎...
      咦,你啱啱去完西德,感覺如何啊 ?

      刪除

來到留返句說話先走啦...