2012/08/29

2010 土耳其自駕之旅 (97) Day 16 - 返香港囉...

6/11/2010 Day 16


Istanbul  > Hong Kong
Day 16 Modern Sultan to Ataturk Airport


今日要返香港啦,不知不覺就係土耳其玩咗成16日啦,今日我哋係無行程嘅,因為我哋要8點幾就要Check Out,食完個簡單早餐,巡例我哋都會上去房到 Hae 一陣先。


到咗Checkout 個時個館主夫人唔知想找咩錢俾返我哋喎,攪咗好鬼耐喎,最後都係找 EURO俾返我哋。但係又無神神話要收返兩杯熱水錢喎,話係咩Room Service,個個人幫我哋整咗杯水我哋無俾Tips !! 吓,個日我哋只係問下有無熱水,我哋想自己去嘅,係唔知點解佢哋以為係我哋要熱水,奇怪 !! 竟然係最後俾到呢間酒店一個壞印象添~~~


今日個GPS又幾醒喎,無行錯路,好快就去到機場,咁早去機場都係因為驚亞GPS小姐玩嘢,唔知帶咗我哋去邊,所以就預鬆咗時間去機場架 !!


去到離境個層就見到租車公司嘅人係到等緊我哋啦,佢睇咗一下架車,問我哋有無問題就揸走咗啦,真係咩快手。之後我哋就入去機場Checkin啦,呢個機場一入到去就會好似過海關咁係到Check嘢。過咗呢個海關,我哋都唔知係邊到Checkin喎,等到成11點幾先知道係邊到Checkin,期間我哋都周圍搵架,因為都唔知係邊到Checkin喎,寄埋行李就準備等上飛機啦。呢個係Istanbul嘅機場唔算有好多嘢睇,一陣就行完。


之後上咗機無神神唔知做咩話要排隊等起飛喎,足足Delay咗成個鐘之後先起飛呀~~~


去到新加坡個邊,因為架機Delay咗,我哋要轉另外一架機返香港,但係去到新加坡個邊一D指示都無,我哋又唔知點攪喎,攪到我哋行來行去,原來要去地面個D Counter 到轉過張Boarding Pass 先得,好在最後都係攪掂 !!  最後要遲咗成兩個鐘先返到香港~~~


多謝各位有睇呢個土耳其自駕之旅嘅朋友,呢個遊記遲咗成差不多兩年先寫好,原因都係....


今年都未諗到去邊添,日本雖然有好多人已經去,但係都係唔係咁合識,其他地方D季節氣候又唔係咁好,所以家下未有頭緒添..
早晨嘅Istanbul 


陪伴咗我哋16日嘅車仔..有D唔捨得添..

一入機場就要過海關


入都入面..無咩行


有D簡單嘅嘢食


終於都等到去邊個Counter Checkin啦


呢到可以最後衝刺架


行行下入免重有其他嘢食喎

等咗好耐到未起飛

睇下片先

海鮮餐..正...





終於都搭到返香港班機啦

新加坡航空公司嘅海鮮餐真係好正!!



返香港啦


早餐


正,有雪糕食


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...