2012/08/27

2010 土耳其自駕之旅 (95) Day 15 - Galata Tower & Lunch

5/11/2010 Day 15
Istanbul :
Topkapi Sarayi > Galata Tower > Istiklal Cad > Misir Carsisi

Galata Tower & Lunch
Day 15 Modern Sultan to Galata Tower

睇完皇宮,我哋就返去酒店到休息下先。當我哋準備出發個時,亞館主夫人同我哋講話新城區個邊個Taksim廣場有D問題,叫我哋最好唔好去,個時我哋都唔知咩事,之後上網搵返資料原來前幾日係個廣場到有人放炸彈,有好多人受傷。我哋去睇個時都唔知咩事,不過就見到有好多軍人係到,都諗到可能有D唔知咩事發生架喇。之後,我哋搭地面Trim去咗新城區,第一站就去咗 Galata Tower,見時間都差不多係食Lunch嘅時間,我哋就係個Tower附近搵咗一間嘢開餐啦。後來發覺係另外一邊嘅Tsksim大道個邊原來重多D嘢食,選擇多好多喎~~
我哋叫咗一個Meatball加一個飯布丁,個布丁都幾好食喎,個Meatball就一般。之後我哋就去咗Galata Tower ,但係排晒隊又郁都唔郁喎,原來咁啱係到上落貨喎,而呢到只係得一部Lift可以上去呢個Tower到。之後,排排下我哋先見到原來呢個Tower要入場費個喎,重要成每人TL$10添呀~~~我哋見排咗成半個鐘都唔郁,又今日個天又係好多煙霞,應該係咩都睇唔到!! 最後,我哋係無上到個塔到~~~










1 則留言:

  1. Hi ! The red ' coins ' are entry fee ?( are they plastic ?)
    [版主回覆08/27/2012 21:47:32]係呀...個D咪就係入閘用嘅嘢囉..有少少膠膠哋~~~似深圳地鐵個D

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...