2012/08/24

2010 土耳其自駕之旅 (92) Day 14 - At Meydani戰車競技場 & Galata Koprusu卡拉達橋

4/11/2010 Day 14


Istanbul :


Sultanahment Camii >
Ayasofya Muzesi > Kapali Carsi (Grand Bazzar) > Misir Carsisi >
Yerebatan Sarnici > At Meydani > Galata Koprusu


 


At Meydani戰車競技場 & Galata Koprusu卡拉達橋
Day 14 Modern Sultan to Modern Sultan


我哋就睇完地下宮殿,我哋就去藍色清真寺到影返幾張相,因為今朝早好大陣煙霞,家下無咗D煙霞,個View正好多啦~~~行行下無神神去到一個叫戰車競技場嘅地方,係廣場入面有幾支方尖碑同埋有支青銅柱,重有個噴泉,叫德意志噴泉,好明顯係德國送架啦 !! 但係睇來睇去都唔知點解叫戰車競技場~~~可能舊時真係可以玩戰車呱 !! 之後我哋就返酒店尿尿同埋 Hae 返一陣先再出去~~~


Hae咗一陣,我哋就去卡拉達橋到影下相,橋下面都有唔少嘅食店,但係D價錢就真係幾貴囉。呢條橋唔係好長,可以行個去對面岸,橋上面有好多人係到釣魚,所以行呢到要小心D,唔係好容易俾魚鉤鉤到啦~~~


睇完D貴價餐廳,我哋又行返去香料市場到搵下有無嘢食,原來係香料市場出面買乾果同埋糖之類嘅嘢係比入面平D個喎,於是我哋有買咗D嘢,今次買咗D杏脯肉。我哋繼續係市場附近搵食店,行行下見到有間揀餸食飯,正,我哋最鍾意呢一種!!呢一間D嘢食真係幾好食喎,價錢又唔係貴呢..


食完就返酒店休息啦,今日都行咗幾多路下,聽日就會去新城區個邊到睇嘢..
藍色清真寺 



戰車競技場- 德意志噴泉

Free WiFi,但係搵唔到



方尖碑




青銅柱








卡拉達橋








卡拉達橋橋邊小食店




 嗱,有人係到釣魚架


街邊小食

橋下面嘅行人路








呢間清真寺係埃及市場附近


唔知呢首船係咪可以係上面食嘢嘅呢?



開飯啦~~~想揀邊樣自己揀

叫咗幾樣嘢食..







1 則留言:

  1. Hi ! You did not go inside the 藍色清真寺 ? Why is the rice ( is it rice ? ) yellow in colour ?
    It seems your meal consists lots of vegetables.
    [版主回覆08/24/2012 21:37:26]之前入咗啦~~因為佢哋落咗D香料落去整D飯,係呀~~都幾多菜,重要幾好食添呀

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...