2012/08/28

2010 土耳其自駕之旅 (96) Day 15 - Balik Carsisi 、 Istiklal Cad 、 Taksim Meydam 、 Kabatas Dur

5/11/2010 Day 15


Istanbul :


Topkapi Sarayi > Galata
Tower > Istiklal Cad > Balik Carsis > Taksim Meydam > Misir Carsisi


 


Balik CarsisI > Istiklal
Cad > Taksim Meydam  > Kabatas Dur
Day 15 Galata Tower to Modern Sultan



上唔到個 Tower ,我哋就行過去獨立大到個邊到睇嘢啦,嘩~~呢一條獨立大道都幾多嘢睇,好多名牌嘅舖頭都有。呢到重有好多人添,但係因為亞館主同我哋講最好唔好去呢到,所以我哋都有D驚驚哋,行得比較快。


我哋途經一個叫魚市場(Balik Carsisi)嘅地方,入面其實係一個街市,重有幾多嘢買下,不過我哋無買到嘢,其實沿住條路行都好多嘢睇,不過就會去咗另外一邊,同我哋想行個方向唔啱。之後就行咗去獨立廣場(Taksim Meydam),呢個廣場就係前幾日發生咗炸彈事件,所以附近有好多唔知係軍警定係警察嘅人係到,重泊咗好多架警車係到添~~~


我哋影完相就立即走人,行去搭電車啦,我哋去咗 Kabata (iE TT Kabatas Duragi) 個個站到搭,但係要行一段幾遠嘅路個喎,行行下重去到海邊添,於是我哋就順便影下相啦。但係其實咩到睇唔到,因為好勁煙霞,咩都睇唔到,好在無上去個Tower 到咋,因為上到去應該又係咩到睇唔到~~~


影完相,我哋就搭車去附近嘅一個站(iETT Sultanahmet Duragi),去網上面講(台灣人網 Backpackers) 有好飲嘅 Apple Tea 買嘅地方到睇下啦,個牌子係 Mozaik先前有網友講過佢哋將個TL$講成 US$ 去收錢,價錢比原價貴咗 5% ,係網上面D人講,如果係土耳其人去買就會收TL$,但係如果係黃種人去買呢,就會收 US$ 個喎,大家可以去網上面 Search下就會搵到架啦。間店舖到係方尖碑附近,都唔難搵,我哋去到就學網上面所講,咩到唔問就攞幾盒Apple Tea 去俾錢,我哋買4盒,我就俾TL$20出來,跟住佢哋話要 US$5一盒,我哋當然係扮聽唔明啦,攪咗一排,因為佢哋堅持要US$5一盒,咁最後我哋都係無買到嘅。其實呢一隻牌子嘅蘋果茶好唔好飲,我哋真係唔知到,但係網上面(主要係台灣人)講好好飲,重搵人一齊買,所以我哋先去買來試下好唔好飲。不過因為先前係有人用TL$5買到,但係家下就變咗 US$ 就真係唔老實囉,所以我哋就唔幫襯佢啦...最後,我哋自己去超市到買,然後就返去酒店休息下先


魚市場(Balik Carsisi) 

呢條街有嘢買有食店,可以來呢到開餐都得 


新鮮無花果,係香港食過,土耳其無試過,不過應該幾好食

魚市場當然有魚買啦






電車





呢架唔知係唔係觀光電車又好多遊客座 



如果有大慶祝嘅日子,成條獨立大道會掛滿土耳其國旗



呢架警車都幾有型喎









有Burger King架



獨立廣場

行去搭車時見到嘅貓貓

呢個就係海邊車站啦







好大煙霞


1 則留言:

  1. Hello ! In one of the photos, are you standing in front of a ' church ' ? The streets seems to be quite clean. I always think Turkey is a safe place but 炸彈事件 ----
    [版主回覆08/28/2012 21:15:38]係呀..個一間係一間教堂來嘅,不過我哋都係係門口影下相咋
    係囉..D回教國家就會有D咁嘅嘢架啦.

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...