2012/08/14

2010 土耳其自駕之旅 (82) Day 12 - Derinkuyu Yeralti Sehri (地下城市)

Goreme > Derinkuyu
Yeralti Sehri > Ihlara Vadisi > Goreme > Cappadocia Cave
Suites


 


Derinkuyu Yeralti Sehri (地下城市)
Day 12 Divan Cave House to Derinkuyu Yeralti Sehri


食完早餐返房Hae咗一陣就去Checkout啦,個館主都幾攪鬼,見都我頭髮長長(心地善良),就話我同佢就係土耳其Brad Pitt,大家都咁靚仔~~~


Checkout完,我哋就出發去今日第一個景點,由呢個Divan Cave House(Goreme)去呢個Derinkuyu要差不多一個鐘,去呢個Derinkuyu主要係要睇一個 Underground City


Derinkuyu Underground
City


呢到嘅地下城市,與其話係地下城市係洞窟住家啦,不如就講係呢D係向住地心蔓延嘅螞蟻窩一樣去形容重好;入到去好似洞穴一樣嘅通道之後,一個又一個咁連接住,真係好似一個地下迷宮一樣,係呢D無方向無日光嘅地下通道到行,真係好容易就會失去咗方向感!!


400年前左右嘅記載就有呢D咁古老嘅地下城市存在;而呢D樣我下城市嘅起源同埋歷史,就有好多迷團;據說係因為一D曾經被阿拉伯人驅趕嘅基督教到此居住過。城市內部嘅通風口,可以通去每一層嘅空間到,其中有禮拜堂、有祭壇嘅學校教室,另外重有廚房同埋寢室,食物倉入面甚至還有井口;可以瞭解曾文有過大規模嘅人群係呢個地方到一同居住過。為咗抵禦敵人嘅入侵,到處都放咗準備堵塞通道嘅大圓石,每個可以參觀嘅穴室都係會有燈光照住,其中重有D穴室係要蹲下來先可以行過去睇。據說係呢個Derinkuyu嘅地下城市曾經有成4萬人居住過,而係Kaymakli個個樣地下城就有成2萬人居住過;兩座城市都可以深入到地下8層或5層參觀。


今日原來係土耳其時間教慢咗一個鐘,唔怪得之今朝起身時去食早餐嘅時候,咩都無得食啦~~今日去呢個 Derinkuyu Underground City嘅路程都幾暢順,無兜到路就去到啦。


來咗咁多日,我哋好醒目,唔立即兜入去近個景點嘅地方,因為通常個D位都係D無形嘅收費停車場,即係附近其實係無寫住呢一個係一個停車場,但係你一泊低落車無耐就會有人走埋來同你講要收停車場錢,個D人只係好似一個普通街坊咁,一D都唔覺得佢係停車場嘅工作人員。所以就泊咗架車係出面條路到啦,好喇 ! 買飛入場啦,入面其實都幾局下,入去呢個Underground City係會有人帶住行嘅(如果無人帶就好快會迷路喇,要長居地下囉...嗚嗚) 。係行呢個地下城市個時,遇到一個由日本來嘅家庭,佢哋兩個大人加埋個BB仔一齊入去個Underground City 到參觀,話時話個B我就唔覺得佢辛苦,但係佢個亞爸就抱個B抱到成身大汗啦~~~我哋係入面都行咗幾耐下,其實都係行咗幾層,好難想像如果住到去地深19層個時係咩景況,又熱又濕,我諗非迫不得已都唔會住係呢D咁嘅環境~~~
呢個景點有清晰嘅指示 



呢個係世界文化遺產之一

入口只係一個好普通嘅門 


好啦,出發,向地底出發 


入面就係呢D路啦,條條都差不多 



係咁嘅環境,點樣可以有咁多人生活嘅呢? 


有部份路段係要蹲低身先行到 

食物存放處 





呢個窿係一直通落去唔知幾深嘅地方 





越行得深,條路嘅高度就越來越細 


就係呢D大圓石,做來塞住D通道 


呢一條通道塞咗,唔知點先可以開返呢? 


石門 



呢一到嘅空間都幾大架啦..




又有一個直通落去唔知幾深嘅窿 




呢一個應該係通風口





係呢個景點附近有一間教堂都幾靚仔 



1 則留言:

  1. Hi ! The 地下城 is like the film 無光歲月 (In Darkness) shown in H.K. not long ago. ( 以40年代猶太人被納粹大屠殺的歷史為背景 ) The passages are so narrow, only a man's width.

    [版主回覆08/14/2012 20:59:51]係呀...真係好難想像有咁多人食住係咁嘅地方,不過無辦法,要生存可能就要忍...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...