2012/08/29

2010 土耳其自駕之旅 (9) Day 15 - Misir Carsisi & Dinner

5/11/2010 Day 15


Istanbul :


Topkapi Sarayi > Galata
Tower > Istiklal Cad > Balik Carsis > Taksim Meydam > Misir Carsisi


 


Misir Carsisi & Dinner
Day 15 Modern Sultan to Misir Carsisi


係酒店都Hae咗一陣之後就出去香料市場到最後衝刺喇,今次我哋係個香料市場出面個D舖頭到買,基本上係平過入面個D嘅,我哋買咗D無花果、合桃同埋D咖啡,買咖啡個間舖頭睇來都幾出名,因為我哋都係見到有好多人排隊買我哋先排隊買咋,價錢又唔係貴喎,TL$2就有一包仔啦。


買完嘢,我哋又去返尋晚食嘢個間食店到食,因為呢一間真係平、靚、正 !!


食完嘢,我哋就去蘇菲亞大教堂到影下夜景同埋藍色清真寺~~~之後就返酒店啦~~~重有就係要執嘢啦,要執好D行李嗎~~


土耳其之旅就完成啦,聽日就要返香港啦,我哋就係12:35機,但係就要早D去機場,不過由酒店去機場都幾快嘅~~~夜晚睇呢間清真寺都幾靚 

就係呢一間買咖啡店,排晒長龍

是日晚餐,有個甜品,係米造嘅..幾好食



呢個菜加D好似乳酪嘅嘢又幾好食喎


夜晚嘅場 蘇菲亞大教堂


夜晚嘅藍色清真寺







1 則留言:

  1. Hello ! 茄子 seems to be the most common vegetable in Turkey. You drink coffee ?
    [版主回覆08/29/2012 19:36:29]都可以咁講,不過佢都有其他菜式,我哋無試到
    嘻嘻~~耐唔耐飲下咁喇..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...