2012/08/18

2010 土耳其自駕之旅 (86) Day 13 - Istanbul

2/11/2010 Day 13


Cappadocia > Kirshhir
> Kirkkale > Ankara > Gerede > Bolu
> Duzce > Adapazan > Izmit > Istanbul


 


Istanbul
DAy 13 Ankara to Istanbul


睇完呢個陵寢,我哋就繼續北上向Istanbul出發,我哋繼續行高速公路,點知行行下個張高速公路Pre-paid咭無晒錢喎,要去入錢,開頭我要入TL$10,個個人係到唔幫我入,大佬呀,我哋行埋今日高速公路公路應該就唔洗再行個喎,不過我懷疑佢唔知我講咩,係呢個攪咗我成十幾分鐘,最後都要我入TL$50先得喎~~~之後行完呢條路都係用咗幾蚊雞TL,重有成使十幾蚊無得用,咁我哋行完條高速公路諗住去 Refund 個咭喇,點知佢哋又唔知係咪唔知我講咩定點,又話無喎 !! 真係吹漲 !!


行完高速公路,一出到去無耐就塞車啦,我哋會行過一條橋,呢一條係橫跨咗歐洲同亞洲架~~過咗兩條橋,我哋就入到去舊城區喇,又係要搵酒店嘅時候啦。我哋周圍搵,問咗好多人先搵到間酒店咋。入到去Check-in,我填資料個時,個館主突然話好神奇,原來佢同我同月同日生日個喎,神奇又神奇在佢老公都係同月同日,嘩~~咁樣真係好神奇下~~問過下館主Istanbul適唔適合揸車去睇嘢,佢俾嘅意見俾我哋就係最好唔好啦,因為泊車比較麻煩~~~咁我哋係咪要提早還車呢 ?


間酒店房就唔係好大,不過叫做夠用啦。呢間酒店個位置就係幾個大景點嘅附近,行過去到係15分鐘之內就到。


我哋來到Istanbul都差不多成5點幾,然後就搵咗一排間酒店,到攪好晒D嘢都差不多成6點幾啦。今日差不多揸咗12個鐘頭車呀~~~攰唔攰呢 ? 查實我又唔係咁攰喎,因為一路行一路睇沿途D風景,都幾好,唔會太悶,反而亞團友成程係到瞓都話攰喎 !!


之後,我哋就出去搵嘢食啦..我哋搵咗一間有圖嘅,見到邊一款啱嘅就叫啦...食完就返去休息,聽日就開始Istanbul嘅遊覽喇,亦都意味著我哋嘅旅程就快去到尾聲啦~~~
到咗Istanbul啦 

就係呢條橋,橫跨歐亞






好多車





途經一個大景點,有無人知係咩..



搵咗好耐嘅酒店




要將d行李搬上樓上架



間房唔係好大..







出去搵嘢食,見到有D鐵路好似香港輕鐵



是日晚餐



3 則留言:

  1. 後尾張車咭有冇得refund?
    [版主回覆08/20/2012 05:32:19]無呀~~~攪咗好耐佢哋都唔知想點,重用咗唔少時間,最後放棄...

    回覆刪除
  2. Hi ! The hotel seems to be quite small. ( a big difference to previous one ) You drink wine ?
    [版主回覆08/20/2012 21:59:47]係呀...去到Istanbul好多都係咁 !! 個杯係茶來嘅

    回覆刪除
  3. 這個大景點應該是著名的Blue Mosque !
    [版主回覆10/09/2012 19:36:53]係呀...呢到真係幾靚..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...