2012/08/08

2010 土耳其自駕之旅 (76) Day 11 - Divan Cave House

31/10/2010 Day 11


Mersin > Nigde >
Nevsehir > Goreme > Uchisar > Cavusin > Zelve > Urgup > Zelve
> Urgup > Goreme


 


Divan Cave House
Day 11 Uchisar to Divan Cave House


睇完呢個Uchisar之後,我哋就諗住去搵間酒店同埋順便搵食喇,點知間酒店鬼死咁難搵喎,我哋前前後後都搵咗成差不多兩個鐘先搵到呢一間酒店,重要唔係我哋自己搵到個喎。我哋係附近個到周圍兜來兜去啦,又問過幾次當地人,有D知道係邊,不過就咁指住個個方向,我哋咪向個個方向兜下囉,兜兜下見到有一間個名差不多喎,就以為係啦。個酒店負責重出來迎接我哋喎,我同佢講我哋Book咗佢間酒店住一晚嘅,佢好似好疑惑咁,於是我哋俾個Booking Record佢睇啦,點知原來我哋去錯咗,不過佢話佢識得我哋Book酒店個個老細,重好Friend個喎,咁就幫我哋打電話叫佢哋搵人來接我哋去啦,呢個老板真係好人!!


間酒店原來係另外一邊,我哋係無兜到去個一邊架,唔怪得之搵極都搵唔到啦! 今晚我哋係住呢一區出名嘅特色住宿,就係山洞酒店啦,呢一種山洞酒店係 Kapadokya嘅一大特色,重話係冬暖夏涼添個喎,我哋去到間酒店,然後入到去間房到呢,又真係暖好多個喎~~~來到呢D特色嘢,我哋梗係周圍影相啦,呢間房完全係係舊石入面到起嘅,不過有一樣嘢就係房入面嘅燈光係比較暗嘅,可以話係有情調嘅,不過要睇嘢就會覺得好唔夠光架啦~~~
家下寫返個遊記,搵返D資料,由UchisarDivan Cave House 路程只係需要9分鐘,但係我哋呢,就用咗差不多成兩個鐘先搵到個錯嘅~~~哈哈~~~







































2 則留言:

  1. Hi ! The hotel is more like a 民居 , but has its own characteristics. How many rooms and where is the reception ? But quite dark inside as you said.
    [版主回覆08/08/2012 18:55:32]其實都幾似民宿不過應該係個人經營所以就住家Feel D,我諗佢大約有成5~6間房啦...入面燈光真係唔係好夠,睇嘢唔係好得 .

    回覆刪除
  2. 好特別!...個山洞酒店ge佈置亦好簡潔好有氣氛!
    [版主回覆08/09/2012 05:54:26]係呀...一入都去就覺得好靚啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...