2012/08/09

2010 土耳其自駕之旅 (77) Day 11 - Goreme Acik Hava Muzesl (Goreme Open Air Museum)

31/10/2010 Day 11
Mersin > Nigde > Nevsehir > Goreme > Uchisar > Cavusin > Zelve > Urgup > Zelve > Urgup > Goreme
 
Goreme Acik Hava Muzesl ( Goreme   Open  Air   Museum )
Day 11 Divan Cave House to Goreme Acik Hava Muzesl




安頓好晒所有行李之後,我哋就出去睇下附近嘅景點啦,如果唔係搵緊酒店搵咗咁耐的話,應該會重多D時間,所以我哋就要趕去附近嘅景點到睇咗先,因為呢~~~佢哋都幾早就他閂門架。去到呢個 Goreme Acik Hava Muzek (Goreme Open
Air Museum)(
格雷姆室外博物館),就見到有好多遊客係到啦,重有好多韓國人添喎。


Goreme
Acik Hava Muzek (
格雷姆室外博物館)


係格雷姆(Goreme) 谷入面有超過30間以上嘅岩窟教堂,基本上呢D教堂同係平地上面嘅教堂一樣,都有十字架同埋圓形屋頂嘅構造,每間教堂嘅壁畫同洞窟特徵,都會標上土耳其語嘅名稱;有幾間保存完好嘅教堂入面,重可以睇到唔錯嘅壁畫呢!洞窟內嘅壁畫,有簡單嘅十字架圖案到聖經上嘅經典故事到有,壁畫細膩嘅表現,令到有非常多樣化。


D山洞其實係講D基督徒,每一個入面都有D壁畫係到,但係好多都係已經無晒影象,重有就係遊客係唔可以用閃光燈影相嘅,因為驚D相機嘅閃光燈會整到D壁畫退色...要行完呢個景點其實都可以好快,因為我哋係自己去睇,如果跟團就會有人導覽咁就會耐好多啦。不過佢哋都有D租導覽器嘅服務,你可以租一個一路行到去邊個位置,入返個個位置嘅號碼就可以聽到呢個位置嘅資料,不過淨係得英文同日文...


睇完呢個我哋就諗住去 Zelve 到睇日落啦,後來諗諗下其實我哋重有個地方未去睇,就係係格雷姆室外博物館隔離嘅Tokali教堂,個張格雷姆室外博物館嘅入場飛係包埋嘅。呢個Tokali教堂係格雷姆室外博物館嘅左手邊,係一間係 Kapadokya 裡面最大空間嘅教堂,係教堂嘅天花同埋牆壁上有好多壁畫~~~Miss咗呢個景點添,又過咗個營業時間喎,再入去睇呢一個景點又要再俾多一次入場費架啦..

































































































2 則留言:

  1. Hello ! Very special 岩窟教堂. The 壁畫 is worth seeing. But why is 相機嘅閃光燈會整到D壁畫退色 ?? Also, is the ' FLINTSTONES CAVE BAR ' really a bar ?
    [版主回覆08/10/2012 05:52:30]真係光係會令到D有顏色嘅嘢退色~~~個個真係bar來架,可以入去飲嘢架

    回覆刪除
  2. 其實退左色可以再補過色...又不是天然的
    [版主回覆08/12/2012 06:38:47]補返就無價值啦...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...