2012/08/21

2010 土耳其自駕之旅 (89) Day 14 - Kapali Carsi (Grand Bazzar) 有頂大市場

4/11/2010 Day 14


Istanbul :


Sultanahment Camii >
Ayasofya Muzesi > Kapali Carsi (Grand Bazzar) > Misir Carsisi >
Yerebatan Sarnici > At Meydani > Galata Koprusu


 


Kapali Carsi (Grand Bazzar)有頂大市場
Day 14 Ayasofya Muzesi to Kapali Carsi


睇完呢個聖索菲亞博物館,我哋就去睇呢個叫有頂大市場,其實都係一個市集來嘅。行過去呢個市場唔係好遠,大概15分鐘路程就到,不過中途我哋去咗一間超市,睇下有無蘋果茶買,又見到有喎,於是就買咗兩盒試下先,因為D人話土耳其D蘋果茶幾好味個喎。去到呢個市場都差不多係食Lunch時間,咁入面又有D嘢食下個喎,我哋就順便睇下有無嘢啱食啦。我哋係個市場入面行咗一陣,入面主要係買D珠寶玉石同買布料,我諗應該好多都係A貨來嘅 !! 所以唔係好啱我哋睇,不過呢個唱錢個Rate都幾高喎,如果有人下次去土耳其,不妨來呢到唱下錢。我哋見D TL 都洗得差不多,又順便唱咗 EUR$50,行行下見到有間食店,入面D嘢都幾啱我哋食,於是就座低食返個Lunch先。,我哋叫咗個茄子牛肉飯,呢間嘢D嘢食味道又幾好咁喎。食完我哋又再係呢個市場入面行多一陣,睇下有無嘢啱心水,不過最後都係無嘢買到嘅。

















貓貓好梳乎








順便買下路先



看圖識餐

呢個餐睇落好古怪,食落有幾好味

呢個就有D搵笨




1 則留言:

  1. Hello ! No rice in your meal ? The cat is a big one ?( handsome ! )
    [版主回覆08/21/2012 19:42:49]有...個堆橙橙紅紅個D咪就係飯囉~~~呢一隻貓都幾大隻架

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...