2012/08/17

2010 土耳其自駕之旅 (85) Day 13 - Anitkabir@Ankara

2/11/2010 Day 13


Cappadocia > Kirshhir
> Kirkkale > Ankara > Gerede > Bolu
> Duzce > Adapazan > Izmit > Istanbul


 


Anitkabir@Ankara
Day 13 Cappadocia to Istanbul
Day 13 Cappadocia to Ankara


今日我哋要由Cappadocia 北上去到土耳其嘅一個大城市 Istanbul,會途經土耳其首都 Ankara 睇一睇個陵寢,之後就會直到Istanbul,係網上面睇車程要成10個鐘,都好耐下喎。所以今日又係要早D出發啦。今朝一早又係有好多熱氣球喎,不過就無尋日咁多,係間酒店房入面都可以睇到D熱氣球升空,但係出去睇就會正好多。


呢間酒店嘅早餐都唔錯,有好多選擇,間房有正D早餐有好,真係要推薦下俾其他人去住下先得。係食嘢期間,見到有好多日本人係到,佢哋應該係跟團,但係就唔係大團嘅,應該十幾個到啦。


食完嘢,我哋就要開始今日嘅漫長旅程啦。入資料去部 GPS到又係話要成10個鐘先到Iatanbul,一開始個時我哋就無跟部 GPS 行,睇路牌行,不過行行下都係跟返部 GPS 行啦,不過佢又帶咗我哋行咗村路同埋泥路,好在最後都係行返D正常嘅路,今次我哋全程一路都係行高速公路,大概12點幾到就到咗 Ankara啦。呢個Ankara無咩特別嘅景點,就有個叫土耳其國父嘅陵寢,我哋係附近周圍到兜咗一陣,搵咗一個係附近嘅位置泊低架車就入去睇下啦~~~呢個陵寢其實都幾大下,但係就無咩嘢睇,可以同D士兵影下相咁囉。入面重有個博物館,不過呢D嘢唔係我哋杯茶,所以睇完出面D嘢我哋就繼續行程去Istanbul啦,因為應該起碼重有成5~6個鐘先會到~~~
一早又係有好多熱氣球



係房入面望出去


早餐都有好多嘢揀架


好,出發啦...出面得1度咋!!

行行下見到有熱氣球喎


Ankara陵寢



呢到都幾大



望出去應該係市中心,不過空氣質素應該唔係幾好,有一層污染物係到





同士兵影下相先,佢哋都幾高下


2 則留言:

  1. Hi ! You can take photos inside the 陵寢 ?
    [版主回覆08/17/2012 21:36:02]陵寢我哋無入到去,我哋去個個只係個展覽館

    回覆刪除
  2. 你們冇玩熱汽球?
    [版主回覆08/20/2012 05:33:32]係土耳其無玩,因為先前係第二個國家玩過~~重點係價錢唔平,如果平都會考慮玩下,重要晨早就要去到集合地點添呀

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...