2012/08/02

2010 土耳其自駕之旅 (70) Day 10 - 日出 & Breakfast

30/10/2010 Day 10
(Today is my Birthday Day……………hehehe…………)


Alanya > Mamure Kalesi
> Cemmet Cehennem (
去唔到) > Uzuncaburc (去唔到) > Kizkalesi
> Mersin (Icel)


 


日出 & Breakfast@Goldcity Tourism Complex


 
Day 10 Alanya to Mersin



..晨早就起咗身,因為今日嘅路程都幾遠下,又係要由朝早去到夜晚啦,所以就要早起身諗住早D出發,不過D衫褲到重未乾晒,食早餐前就不停咁吹D衫褲,都攪咗成個幾鐘先攪掂呀 !!呢間酒店D早餐款式唔係太多,咁大間居然咁少嘢揀。我哋係第一枱嘅客人,食咗好耐都未見都有其他客人出現,鬼咩~~人哋來Hae 嘅邊會咁早起身先得架 !! 食完嘢就係酒店 Lobby 到上下網,不知不覺係到玩咗成個鐘添~~攪下呢樣攪下個樣攪到成九點幾先出發,今日其實係無咩特別景點,都係沿路玩上去,順道見到有咩就去睇下喇。今日我哋我沿D400條公路向西行去到我哋今晚嘅酒店位置 Mersin



尋日睇日落,今日睇日出 









樑咗成晚都未乾..因為部冷氣機唔夠勁


要出動燙斗先得

清晨的土耳其



無人的大堂


土耳其早餐..包包包...不過D牛角包幾好味







3 則留言:

  1. HI, 好耐無來探你喇! 原來你又去了土耳其, 我會明年2月去芬蘭, 所以Lee期要周圍睇吓人地d Blog研究吓.
    [版主回覆08/02/2012 21:45:09]芬蘭...正喎...我都想去喎...去幾多日呀?

    回覆刪除
  2. Hi ! A large portion of breakfast ! No milk in your coffee ? No one swim in the pool ? ( also from previous photo )
    [版主回覆08/02/2012 21:48:50]哈哈~~呢個係Buffet早餐來嘅~~任食 !!
    咁早又幾凍下,所以就無人游水啦...

    回覆刪除
  3. 好有家居feel的酒店
    [版主回覆08/08/2012 05:59:20]都幾似香港D Apartment

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...