2012/08/11

2010 土耳其自駕之旅 (79) Day 11 - Dinner@Aydede Café & Restaurant

31/10/2010 Day 11


Mersin > Nigde >
Nevsehir > Goreme > Uchisar > Cavusin > Zelve > Urgup > Zelve
> Urgup > Goreme


 


Dinner@Aydede Café &
Restaurant


Day 11 Open Air Museum to Pasabag


搵呢個玫瑰谷搵到太陽都就來落山囉,之後我哋就去搵食嘢嘅地方,途經一間外形幾靚仔嘅餐廳,睇下個餐牌,見D價錢都幾Okay,之後就去咗Goreme市入面再睇下喇,最後我哋都係去返第一間見到個間靚靚餐廳。呢一間餐廳叫 Cappadocia Aydede Cafe and Restaurant,我哋就咁就泊車係出面就入去喇。我哋去到個時到無人嘅,得我哋一枱咋。我哋叫咗幾個餐,有湯有餅重有個係土耳其好出名嘅牛腩,係D牛腩放咗入去個壺到烹調嘅,食嘅時候就會係個壺個定到開個窿倒D牛腩出來。D牛腩真係唔錯呀,我哋重叫咗一個應該係雞肉來嘅,不過就好鞋囉!!食完嘢我哋就返酒店休息啦,不過出面就好凍呀,但係入到去間酒店房個時就好暖喎~~果然係冬暖夏涼 !!
大門好靚呀~~ 


入面D裝潢都幾靚仔架..

座低無耐,望下出面,竟然有人係到騎馬喎





呢一個係...唔記得,好似就係個個雞肉

有D醬可以點D肉嘅..



有湯飲,好特別,佢哋係要係你面前拔湯

呢個湯好好味..

呢一個係餡餅

佢哋都幾攪鬼,係開個個牛腩瓶個時作狀斬個伙計








嘩~~好正..



飯後甜品




2 則留言:

  1. 成個VIP 咁款!
    [版主回覆08/12/2012 06:37:45]嘻嘻~~係呀 !! 有專人服侍

    回覆刪除
  2. Hi ! It seems 你包曬 the whole restaurant. I like the location of your table, near the balcony. What's the dessert ?
    [版主回覆08/13/2012 19:18:29]係呀...個時都無咩人幫襯嘅...呢間餐廳個環境都唔錯架 !!
    個件又係一件好甜嘅好似花生糖咁嘅嘢

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...