2012/08/25

2010 土耳其自駕之旅 (93) Day 15 - Topkapi Sarayi 托卡比皇宮

5/11/2010 Day 15


Istanbul :


Topkapi Sarayi > Galata
Tower > Istiklal Cad > Misir Carsisi


 


Topkapi Sarayi 托卡比皇宮
Day 15 Modern Sultan to Topkapi Sarayi


今日係係土耳其尾二個日,聽日我哋就會返香港,真係唔經唔覺就玩咗15日啦,時間真係過得快嘅呢~~~


今日我哋得 一兩 個景點去睇,其餘嘅想去睇就去,去唔到都無咩所謂嘅。食完早餐,我哋就去係酒店附近嘅托卡比皇宮參觀,呢個皇宮都幾大下,入場費盛惠每位 TL$20。入面都幾多嘢睇,主要係睇下舊時係皇宮入面生活嘅人住嘅地方,著D咩衫~~~重有D金銀珠寶睇下,D金銀珠寶話事話其實都幾靚,入面係唔俾影相嘅,我都係偷影架咋,但係見到D老外就明目張膽咁影囉,真係勁 !! 每一個位置都有解釋返係咩用,有咩人用過下咁~~~睇完呢個我哋就繼續係皇宮入面嘅另外一個地方睇嘢 !!






































































































































1 則留言:

  1. Hi ! Cats again.
    No guards there? The clothes worn by kings/queens seems so new ? The photos of the jewels are not so clear.
    [版主回覆08/27/2012 21:45:57]係呀..差不多日日都見到貓貓
    個都有守衛架,不過個D嘢全部都係放咗係D玻璃櫃入面...
    個D珠寶係偷影架...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...